عیسی چیروما، سخنگوی دولت کامرون اعلام کرد چهار نظامی روز دوشنبه در منطقه غرب انگلیسی‌زبان این کشور در حمله جدایی طلبان کشته شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه از یائونده، عیسی چیروما، ­وزیر ارتباطات و سخنگوی دولت کامرون روز دوشنبه اعلام کرد چهار نظامی روز دوشنبه در منطقه غرب انگلیسی زبان این کشور در حمله جدایی طلبان کشته شدند.

چیروما در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد «متاسفانه در حمله‌ای که صورت گرفت چهار نفر از نظامی‌های ما در محله کمبونگ کشته شدند».

وی تصریح کرد این حمله مذبوحانه و پراکنده در ادامه خشونت‌های روز‌های اخیر به دست افراد نقاب پوش و پیمان شکن در ناحیه ایمودژوک در استان مانیو، روی داد.

سخنگوی دولت کامرون بدون اشاره به جزئیات بیشتر درباره این حمله، افزود «پل بیا، رئیس جمهور کامرون از گرامیداشت یاد این سربازان شجاعی که با افتخار به خاک می‌افتند، استقبال کرد».

امنیت در مناطق انگلیسی زبان کامرون بر اثر بحران شدید سیاسی-اجتماعی که از یک سال پیش آغاز شده است، از چند هفت پیش به طور قابل ملاحظه‌ای وخیم‌تر شده است.

با این حادثه، شمار نیرو‌های امنیتی کامرون که در کم‌تر از دو ماه کشته شده اند، به ۱۵ نفر بالغ می‌شود.

سخنگوی دولت کامرون یادآور شد «این نیرو‌های دفاعی در حال حاضر به عملیات حفظ نظم و عملیات دفاعی در مناطق شمال غرب و جنوب غرب کامرون مشغولند».

انتهای پیام/

حمله جدایی طلبان جان چهار نظامی را در کامرون گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار