رئیس هیئت ووشو استان اصفهان گفت: برای نخستین‌بار مسابقات کشوری کمربند طلایی برگزار می‌شود و اصفهان میزبان این دوره از رقابت‌ها است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن روناسی درباره فعالیت‌های هیئت ووشو اصفهان در سال جاری اظهار داشت: هیئت ووشو اصفهان برای چهارمین سال پیاپی در ارزیابی فدراسیون رتبه نخست را از آن خود کرد، در راستای فعالیت‌های هیئت مسابقات کشوری کمربند طلایی آقایان را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: مسابقات کشوری کمربند طلایی آقایان در 3 رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از تاریخ 21 دی ماه به مدت 3 روز به میزبانی استان اصفهان و در شهر ابریشم برگزار می‌شود، حدود 700 شرکت کننده را برای حضور در این دوره از رقابت‌ها پیش‌بینی کرده و نفرات برتر این مسابقات به صورت مستقیم به اردوی تیم‌ملی راه پیدا می‌کنند.

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان خاطرنشان کرد: در مسابقات کمربند طلایی جوایز نفیسی از جمله کمربند طلایی، سکه و شنل این دوره از رقابت‌ها به نفرات نخست اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: متاسفانه استان اصفهان در بخش ساندای مردان از نظر کمیت دچار ضعف است و برای بهبود این مسیر لیگ استان بزرگسالان مردان را برای نخستین‌بار و برای کشف استعدادها و جذب ورزشکاران جدید برگزار کرده تا بتوان افراد نخبه را در این رشته جذب کنیم.

رناسی بیان کرد: نفرات مطرح ساندای آقایان در رده سنی جوانان در حال فعالیت هستند اما متاسفانه افراد شاخص و با سابقه این رشته در اصفهان همچون مرتضی عظیمی قصد خداحافظی دارند.

وی گفت: در انجام امور و فعالیت‌های هیئت خوشبختانه مشکلی وجود ندارد، دانش و فن مربیان استان اصفهان بی‌نظیر بوده و پتانسیل ووشوی اصفهان در سطح کشوری است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار