فرماندار فامنینضمن تأکید بر تشکیل هسته فرهنگی جهت مدیریت کلیه امور فرهنگی تاکید کرد: در فامنین نیز همانندمرکزاستان این هسته می بایست با اهداف بلند تشکیل شود .

هسته فرهنگی شهرستان نهاوند با اهداف بلند تشکیل شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سيد مجيد شماعی فرماندار فامنین در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان افزود: مشارکت مردم در حل مسائل فرهنگی در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرارگیرد.

وی شورای فرهنگ عمومی را یکی از شورای های مهم و استراتژیک شهرستان دانست و گفت : موارد و مسائل فرهنگی که در این شورا مطرح می گردد از موضوعاتی است که از اهمیت بالایی برخوردار است.
فرماندار فامنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حوزه فضای مجازی از فرصت ها و تهدیدات مختلفی برخوردار است و باید در شورای فرهنگ عمومی بصورت جدی تری به این امر مهم پرداخته شود گفت : استفاده از نظرات کارشناسان خبره و نخبه جهت ترویج استفاده بهینه از فضای مجازی در جامعه می تواند اثرات زیانبار این فضا را کاهش دهد.
شماعی ادامه داد : با وجود برخی معایب فضای مجازی ، دولت تدبیر و امید استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف در فضای مجازی را حق مردم می داند و در چارچوبی مشخص و قانونی امکان استفاده مردم از این فضا را فراهم کرده است.
فرماندار ادامه داد : در شورای فرهنگ عمومی هر آن چیزی که در خصوص فرهنگ ، اعتلای فرهنگ ، معضلات فرهنگ موجودباشد مورد بحث قرار می گیرد.

وی افزود: در این جلسات مهم این است که بتوانیم مصوبه هایی که تصویب می کنیم بازخورد مناسبش را در سطح شهرستان مشاهده کنیم .
وی در پایان ضمن تأکید بر تشکیل هسته فرهنگی جهت مدیریت کلیه امور فرهنگی اظهار نمود: در فامنین نیز همانندمرکزاستان این هسته می بایست با اهداف بلند تشکیل شود .

انتهای پیام/ش.و

تشکیل هسته فرهنگی شهرستان نهاوند 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
بالاخره خبر مربوط به نهاوند بود یا فامنین؟
آخرین اخبار