تا روز چهارشنبه وضعیت جوی پایدار در استان اردبیل حکم فرما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان، اظهار کرد: بررسی‌ نقشه‌های هواشناسی حاکی از این است که تا روز چهارشنبه وضعیت جوی پایدار در استان اردبیل حکم‌فرما خواهد بود.

وی با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان اردبیل در 24 ساعت گذشته، افزود: ایستگاه هواشناسی فرودگاه اردبیل با ثبت دمای 11 درجه زیر صفر و شهرستان خلخال با -8 درجه سردترین نقاط استان و شهرستان‌های بیله‌سوار و پارس‌آباد به ترتیب با ثبت دمای 6 و 5 درجه بالای صفر از گرمترین نقاط استان در گزارش لحظه‌ای تعیین شدند.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به ورود سامانه جدید سرد و بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد و تصریح کرد: این سامانه از عصر روز چهارشنبه وارد استان خواهد شد.

دولتی‌مهر یادآور شد: برای امروز آسمان استان صاف تا نیمه‌تابری همراه با افزایش نسبی دما بوده و در برخی از ساعات سرعت وزش باد به صورت تند خواهد بود.

وی اظهار کرد: ناپایداری‌های جوی از عصر چهارشنبه آغاز خواهد شد و طی آن با وزش‌ باد تند تا شدید در مناطق مرکزی مواجه خواهیم شد و در ادامه، مه‌آلود شدن و بارش‌های پراکنده  در انتظار خواهد بود.

 

انتهای پیام/ع

افزایش نسبی دمای هوا در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.