نماینده مردم رشت از لحن توهین‌آمیز وزیر جهاد کشاورزی به یکی از کشاورزان در استان گیلان واکنش نشان داد.

کوچکی‌نژاد: حجتی باید از برنج‌کاران گیلانی بابت توهینش عذرخواهی کند/ پزشکیان: وزیر جهاد کشاورزی دیروز عذرخواهی کرده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت طی تذکری به وزیر جهاد کشاورزی در صحن علنی امروز (سه‌شنبه، 28 آذرماه) گفت: هفته گذشته حجتی سفری را به استان گیلان داشت که انتظار می‌رفت در بحث برنج با کشاورزان و نمایندگان جلسه‌ای را داشته باشد.

وی ادامه داد: حجتی در یکی از شهرستان‌ها با کشاورزی که از وی درباره قیمت برنج توضیحاتی را خواسته بود به جای پاسخ به صورت توهین‌آمیز صحبت کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس تأکید کرد: مقام معظم رهبری در سفر به گیلان فرمودند برنج با رنج به دست می‌آید، اما وزیر جهاد کشاورزی در این سفر به جای تقدیر و تشکر از برنجکاران و کشاورزان با لحنی توهین‌آمیز گفت که شما بروید سبوس برنج بخورید تا هوش‌تان زیاد شود و با من صحبت کنید.

کوچکی‌نژاد اظهار کرد: وزیر باید رسما از کشاورزان گیلانی و برنجکاران عذرخواهی کند،زیرا کشاورزان از وی گله‌مند هستند.

نماینده مردم رشت بیان کرد: یک میلیون تن برنج به کشور وارد و توزیع شده است و متأسفانه دست رنج برنجکاران ما بر روی دست‌شان مانده است.

پزشکیان نایب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی اداره ساعاتی از جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر وی گفت: آقای حجتی از کشاورزان عذرخواهی و متنی در این خصوص تهیه و منتشر کرده است و در این متن آمده خدا نیامرزد حجتی را اگر خدای‌نکرده شائبه توهین به بندگان خدا را در سر خود بپروراند؛ چه رسد به کشاورز دلسوخته و زحمتکشی که تلاش می‌کند افت قیمت حاصل تلاش سالانه محصولش (برنج) را به گوش مسئولان برساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار