عراقی  گفت: پروژه گازرسانی در استان یزد با موفقیت پایان یافته و با آغاز فعالیت آن امروز ۱۰۰ درصد مردم استان یزد و سرانجام شهر بهاباد از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

بهره مندی آخرین شهر استان یزد از نعمت گاز طبیعیبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا عراقی مدیرعامل شرکت ملی گاز صبح امروز در آیین بهره‎برداری رسمی از خط لوله انتقال گاز بافق-بهاباد در استان یزد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه گازرسانی به بهاباد به عنوان آخرین پروژه گازرسانی در استان یزد با موفقیت پایان یافت و با آغاز فعالیت آن امروز ۱۰۰ درصد مردم استان یزد و سرانجام شهر بهاباد از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

وی افزود: به صورت همزمان امروز ۲۵ روستا در شهرهای مختلف استان یزد گازرسانی می‌شوند و مجموعه این کار ۷۰ کیلومتر خط انتقال گاز بوده که از بافت تا بهاباد ادامه یافته است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز درباره هزینه اجرای طرح تصریح کرد: بخشی از هزینه اجرای طرح برای بخش خصوصی بخشی نیز بر عهده صنایع استان یزد قرار داشته و مقدار زیادی از هزینه این پروژه بر حسب وظیفه برای شرکت ملی گاز ایران بوده است.

معاون وزیر نفت در امور گاز بیان کرد: مردم شهر بهاباد همزمان با بهره‌برداری رسمی از شبکه ملی گاز بهاباد می‌توانند؛ زمستان امسال را بدون دغدغه سپری کنند.

عراقی در خاتمه گفت: حدود ۶۵ میلیارد تومان بابت خط انتقال، ۱۰ میلیارد تومان بابت شبکه شهری و ۲۰ میلیارد تومان برای ۲۵ روستا هزینه شده که در مجموع به رقم ۱۱۰ میلیارد تومان می‌رسد.

انتهای پیام/

مردم استان یزد از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار