معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار شناسایی و رفع گره‌های ترافیکی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج شد و گفت: بهره‌برداری از پل سوم بشار نقش بسزایی در کاهش این معضل دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  عزیز فیلی در بازدید از روند اجرایی پل سوم و چهارم بشار یاسوج اظهار داشت: پل سوم بشار یاسوج اهمیت خاصی در اتصال حمل و نقل درون شهری و کاهش گره‌های ترافیکی دارد که انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر برای به سرانجام رساندن پروژه در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.

وی عنوان کرد: به دلیل عدم برنامه ریزی زمانبندی، محدودیت‌های مالی، مشکلات و معارضات اجتماعی پروژه پل سوم بشار عمر بسیار طولانی دارد و همین امر نیز نگرانی‌های را برای مردم فراهم کرده است.

فیلی یکی از پروژه‌های الویت دار مدیریت ارشد استان را اتمام پروژه پل سوم بشار عنوان کرد و افزود: نماینده عالی دولت با توجه به حساسیت و دغدغه‌ای که در این زمینه داشته‌اند اعتبارات خوبی را برای پروژه در نظر گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امیدوارم با تزریق اعتبارات لازم یک باند این پروژه در کمترین زمان ممکن افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

فیلی ادامه داد: به طور حتم با بهره برداری از این پروژه گره ترافیکی موجود در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تا حدودی مرتفع می‌شود که انتظار می رود مسئولان مدیریت شهری بفکر رفع مشکلات و گره های ترافیکی به عنوان یک اولویت باشند.

وی تصریح کرد: ادامه مسیر پل سوم بشار یاسوج به سمت پلیس راه یاسوج-شیراز به طول 5 کیلومتر در دستور کار قرار گرفته که امیدوارم بعد از انجام کارهای مطالعاتی اجرایی شود.

انتهای پیام/غ

حل معضل ترافیک با تکمیل پل سوم بشار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.