سازمان تاکسیرانی کرمانشاه اقدام به برگزاری دوره آموزشی حقوق شهروندی با محوریت اخلاقمداری و قانونمداری ویژه مدیران آژانسهای تاکسی تلفنی تحت پوشش این سازمان نمود.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: امروز در سازمان تاکسیرانی تحولات چشمگیری در عرصه های فرهنگی و اجتماعی انجام شده است.

حیدری مجموعه تاکسیرانان را سفیران فرهنگی برای اشاعه فرهنگ شهروندی عنوان کرد و افزود: این سازمان با برنامه ریزی های صورت گرفته، آموزش رانندگان را در برنامه قرار داده تا اشاعه دهنده فرهنگ صحیح شهروندی باشیم.

به گفته وی آداب رانندگی و اخلاقمداری و قانونمداری از مهم ترین موضوعاتی است که باید در دوره های آموزشی به رانندگان تاکسی آموزش داده شود.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با بیان اینکه برگزاری این کلاسهای آموزشی تاثیر بسزایی در افزایش سطح آگاهی و اطلاعات تاکسیرانان داشته و دارد، افزود: ارتقای دانش و ایجاد مهارتهای ارتباطی، در زمینه تخصصی«اخلاقمداری و قانونمداری» تأثیر مهمی دارد چرا که معتقدیم رانندگان تاکسی باید در اخلاق محوری الگویی شایسته برای شهروندان باشند.

انتهای پیام/ز


برگزاری کلاسهای آموزش شهروندی در تاکسیرانی کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.