خانه کشتی سرعین در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل دیروز در بازدید از خانه کشتی سرعین اظهار داشت: شهرستان سرعین یکی از شهرهای قابلیت‌دار استان در حوزه ورزش و برگزاری مسابقات و اردوهای مختلف ورزشی است که طبق پیش‌بینی‌های انجام یافته خانه کشتی سرعین دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: اعتبارات لازم برای تکمیل خانه کشتی این شهرستان برای تکمیل این پروژه اختصاص داده خواهد شد که انتظار می‌رود با تخصیص اعتباری در حدود هشت میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده طی چهار ماه آینده شاهد تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن این پروژه باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: خوشبختانه هم‌اکنون با رایزنی های انجام شده از سوی نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی هیچ گونه نگرانی و دغدغه از بابت تخصیص اعتبارات مدنظر و ملزم برای حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی وجود ندارد که در همین زمینه شهرستان سرعین با دارا بودن قابلیت های انکارناپذیر در بحث اختصاص بودجه و اعتبار مشکلی ندارد.

بهتاج اظهار کرد: افتتاح خانه کشتی سبب می‌شود که بتوانیم در مسابقات ملی و بین‌المللی میزبان کشتی‌گیران مطرح باشیم که به همین منظور نیاز است در ساخت این خانه کشتی استانداردهای جهانی رعایت شود و در اختیار علاقه‌مندان این رشته قرار گیرد که خوشبختانه این امر در حال محقق شدن می‌باشد.

وی تصریح کرد: امیدواریم طبق قول های داده شده از سوی پیمانکاران و تامین اعتبارات نیاز این پروژه بتوانیم این خانه را تا موعد افتتاح کرده و در اختیار ورزشکاران سرعین قرار دهیم که در این زمینه انتطار می‌رود مسئولان مربوطه با ما نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند.

 

انتهای پیام/ع

رعایت استانداردهای جهانی در ساخت و ساز خانه کشتی سرعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.