همایش سالانه فرماندهان پاسگاه ها و کلانتری های آذربایجان غربی با شعار " پلیس جامعه ایمانی، امنیت همگانی " در ارومیه آغاز بکار کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ همایش سالانه فرماندهان پاسگاه ها و کلانتری های آذربایجان غربی با شعار " پلیس جامعه ایمانی، امنیت همگانی " در ارومیه آغاز بکار کرد.

در این همایش فرماندهان انتظامی شهرستان ها و روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی استان حضور دارند و تا عصر امروز در محورهای مختلف انتظامی تبادل نظر می کنند.

ارتقاء صیانت و سلامت اداری کارکنان ، تسریع در روند قضایی و انتظامی استان و ابلاغ آخرین دستور العمل های فرماندهی نیروی انتظامی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش یک روزه است.

 سردار شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا هم در این همایش  سرعت، دقت و صحت را از شاخصهای مهم پلیس مقتدر و قانونمند عنوان کرد و گفت: پلیس آذربایجان غربی از مصادیق این پلیس مقتدر است.

وی  آگاهی از حیله دشمن را از اولویت های اصلی جنگ نرم دانست و گفت: امروز امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران زبانزد تمامی کشورهای جهان است که همگی در سایه دلاورمردی های رزمندگان اسلام تحت ولایت رهبرمعظم انقلاب است.

استاندار آذربایجان غربی در این همایش برقراری امنیت را مهمترین وظیفه نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت : امنیت رکن اساسی آرامش ، پیشرفت و توسعه هر کشور است و ارتقاء شاخص امنیت رشد و شکوفایی هر کشور را به دنبال خواهد داشت.

محمد مهدی شهریاری ایجاد زندگی عزتمندانه توام با رفاه اجتماعی را از اهداف مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: متاسفانه مشکل بیکاری بخشهای مختلف جامعه از جمله نهادهای انتظامی و پلیس را نیز درگیر کرده است و بر همین اساس همه دستگاههای اجرایی می بایست با کمک به حل مشکل بیکاری در ایجاد جامعه ای امن نقش آفرینی کنند.

سردار اصلانی  فرمانده انتظامی آذربایجان غربی هم در این همایش  به تشریح عملکرد 8 ماهه نیروی انتظامی آذربایجان غربی در بخشهای پیشگیری و مقابله با جرم و ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی پرداخت.

وی با شاخص خواندن عملکرد پلیس در این مدت تصریح کرد به عنوان نمونه در این مدت 13 تن و 268 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و 75 باند تهیه و توزیع مواد افیونی متلاشی شده است که در بخش کشفیات 52 در صد بیشتر از مدت مشابه پارسالیم.

در پایان این مراسم از فرماندهان برتر نیروی انتظامی آذربایجان غربی در یک سال گذشته و خانواده معظم شهدای این نیرو در آذربایجان غربی قدردانی شد.

این همایش با مباحث تخصصی در خصوص مدیریت پاسگاهها و کلانتری های آذربایجان غربی تا عصر امروز ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ح

برگزاری همایش پلیس در ارومیه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.