همزمان با دهه فجر امسال طرح «۱۰ مسجد، ۱۰ گفتمان» در اردبیل اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر سقا مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل امروز در جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در اردبیل اظهار داشت: با هدف تبیین نقش و اهمیت مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر امسال طرح «10 مسجد، 10 گفتمان» در اردبیل اجرا می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از برگزاری برنامه‌های مختلف قرآنی، علمی، فرهنگی و هنری در اردبیل خبر داد و گفت: این ویژه‌ برنامه‌ها به ویژه در مناطق محروم، روستایی و دورافتاده با محوریت مساجد اجرایی می‌شود که تمهیدات لازم در این حوزه اتخاذ شده است.

سقا بیان کرد: برگزاری همایش ائمه جماعات، پایگاه‌های بسیج و کانون‌های مساجد نیز با هدف تقویت جایگاه و نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی شده که با همکاری دستگاه‌های کمیته مساجد برگزار می‌شود چرا که در کنار مساجد امامزادگان نیز نقش اساسی در پیروزی انقلاب داشته‌اند.

وی از برگزاری دیدارهای مختلف توسط فعالان مساجد با خانواده‌های معظم شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و نیز ایثارگران و جانبازان خبر داد و گفت: این دیدارها نیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا به جامعه انجام می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل مساجد را یکی از پایگاه‌های مهم انقلاب دانست و تصریح کرد: همان گونه که مساجد نقش و اهمیت بسیار بالایی در پیروزی انقلاب داشته‌اند هم اکنون نیز باید تلاش کنیم تا شعارها و مضامین انقلاب اسلامی در مساجد طنین‌انداز شده و نقش محوری مساجد در عرصه کنونی و جنگ با هجمه‌های نرم دشمنان به نمایش گذاشته شود.

 

انتهای پیام/ع

اجرای ویژه‌ برنامه‌ها به مناسبت دهه فجر با محوریت مساجد در مناطق محروم و روستایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.