عضو شورای شهر قم:

گلایه ی مردم از نحوه اجرای پروژه خیابان ارم قم

گزارش‌های مردمی واصله به شورا حاکی از بی‌نظمی در انجام این پروژه بوده که باید هر چه سریع‌تر برطرف شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  حسن طلایی، عضو شورای شهر قم با انتقاد از آغاز عملیات مناسب‌سازی و بهسازی پیاده راه ارم بدون اطلاع قبلی اظهار داشت: با توجه به موقعیت مکانی این مسیر و حجم بالای تردد زائر در آن باید هر چه سریع‌تر این پیاده‌رو به اتمام برسد تا مردم و زائران دچار زحمت نشوند.

 

عضو شورای شهر قم با اشاره به اینکه اعلام زمان‌های مختلف بهره‌برداری از این پروژه توسط مسئولان شهرداری،‌ ضعف در مدیریت و اجرای پروژه‌های عمرانی را به اذهان عمومی منتقل می‌کند، تصریح کرد: باید برای پروژه‌های زیربنایی برنامه زمان‌بندی مشخص شود تا موجب آرامش فکری و اعتماد شهروندان به مدیریت شهری شود.

 

طلایی با خاطرنشان کردن عدم اطلاع‌رسانی مناسب برای اجرای این پروژه و زمان نامناسب اجرای آن‌که موجب ضرر و زیان به کسبه خیابان ارم، خیابان انقلاب و همچنین سردرگمی مردم در روزهای اول شد، افزود: باید از کارشناسان و صاحب‌نظران برای انجام هر چه بهتر و کم دردسرتر اجرای این پروژه‌ در هسته مهم مرکزی شهر کمک گرفته شود.

 

عضو کمیسیون خدمات اجتماعی و امور زائران شورای شهر قم با تأکید بر اینکه باید بنابر گفته شهردار منطقه این پروژه در سه شیفت کاری و به‌صورت هر روزه انجام شود، یادآور شد: گزارش‌های مردمی واصله به شورا حاکی از بی‌نظمی در انجام این امر است که باید هر چه سریع‌تر برطرف شود.

 

وی با تأکید بر اینکه معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری نیز باید تسهیلات بیشتری جهت عبور و مرور شهروندان در دیگر نقاط اطراف این پروژه در نظر بگیرد، اظهار داشت: مردم همچنان از این موضوع در مسیر بلوار عمار یاسر و خیابان انقلاب و ترافیک سنگین این محدوده گلایه‌مندند که با توجه به فصل زمستان و نزدیک شدن به مناسبت‌های ملی و دینی باید اقدامات لازم انجام گیرد.

انتهای پیام/ت

انتقاد عضو شورای شهر از زمان اجرای پروژه بهسازی پیاده راه ارم قم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار