عضو کمیسیون اقتصادی گفت:دولت باید بگوید که مابه‌التفاوت افزایش قیمت حامل‌های انرژی و حذف بخشی از یارانه‌بگیران صرف چه اموری می‌شود.

محل هزینه‌کرد درآمد حاصل از افزایش قیمت حامل‌های انرژی صرف چه اموری خواهد شداحمد انارکی‌محمدی نماینده مردم رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پیشنهاد دولت برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی در لایحه بودجه ۹۷  اظهار کرد: گران شدن سوخت قطعا منجر به افزایش تورم و هزینه‌های زندگی مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه این گرانی‌ها فشار زیادی به مردم می‌آورد و معیشت‌شان را دچار مشکل می‌کند، ادامه داد: اگر دولت به دنبال گران کردن قیمت حامل‌های انرژی است، باید این گرانی‌ را بر اساس برنامه‌ای مدون و سازوکاری مشخص انجام دهد و همه بدانند که با درآمد حاصل از افزایش قیمت سوخت قرار است چه اقداماتی صورت گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی با تاکید بر اینکه دولت باید بگوید که مابه‌التفاوت‌ گران شدن حامل‌های انرژی و حذف بخشی از یارانه‌بگیران صرف چه اموری می‌شود، تصریح کرد: دولت باید به صورت شفاف و مشخص بگوید که چگونه می‌خواهد از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال و رونق تولید استفاده کند.

 انارکی‌محمدی خاطرنشان کرد: دولت در زمینه حامل‌های انرژی صرفا پیشنهاد خود را در لایحه بودجه آورده اما هنوز سازوکاری برای آن عنوان نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار