رییس اداره زکات کمیته امداد استان اصفهان گفت:زکات پرداختی خیران نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۶۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام غلامحسین رنجبر،  با اشاره به اینکه مردم این استان بیش از ۱۳میلیارد و ۵۳۷میلیون تومان در سال جاری زکات مال پرداخت کرده‌اند گفت: زکات پرداختی خیران نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۶۳ درصد افزایش داشته است.

وی اعلام کرد: زکات پرداختی نیکوکاران در اولویت نخست برای رفع مشکلات مددجویان و افراد نیازمند هزینه می‌شود و بخش دیگر برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عام‌المنفعه در همان منطقه مصرف می‌شود.

حجت‌الاسلام رنجبر با تأکید بر اینکه درآمد حاصل از زکات در سرفصل‌های مهمی هزینه می شود، افزود: زکات پرداختی برای رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی، تعمیر و ساخت مسکن، تهیه جهیزیه و سایر نیازهای اساسی مددجویان هزینه شده است.

رییس اداره زکات کمیته امداد استان اصفهان درباره جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان گفت: بیش ۸۷هزار خانوار مستمری‌بگیر با جمعیت ۱۵۰هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند و از زکات جمع آوری شده کمیته امداد بهره مند می شوند.

وی در پایان با اشاره به حسن اعتماد مردم به امدادعنوان کرد: اعتماد مردم موجب شده تا همواره شاهد افزایش کمک خیران و تسریع درروند رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان در مسیر توانمندسازی آن‌ها باشیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.