پرونده ی تور دوچرخه سواری ملی ولایت که به میزبانی قلعه گنج برگزار شد، با قهرمانی حسین بهرام نژاد از تیم صنعت مس کرمان در مرحله ی پایانی این رقابت ها و قهرمانی تیم فولاد آلیاژی یزد بسته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین اسلامی، رییس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان گفت: تور دوچرخه سواری ملی ولایت در رده سنی جوانان، طی چهار مرحله، با شرکت دوازده تیم پنج نفره به مدت سه روز در شهرستان قلعه گنج برگزار شد.

وی افزود: در پایان چهارمین و آخرین مرحله تور ملی دوچرخه سواری کرمان که در ماده کریتریوم به مسافت ۴۲ کیلومتر در شهرستان قلعه گنج برگزار شد، حسین بهرام نژاد از صنعت مس کرمان و امیرحسین شفیق و آرش فیض دولت آبادی از اصفهان به ترتیب عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کردند.

اسلامی تصریح کرد: در مجموع تیمی نیز تیم فولاد آلیاژی یزد اول شد و تیم های گونای تبریز و صنعت مس کرمان مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: در بخش پیراهن طلایی نیز در مجموع 4 مرحله، احسان دهقان و امید زارع عسکری از یزد اول و دوم شدند و امیررضا شهریاری از تبریز در جایگاه سوم قرار گرفت.

اسلامی افزود: در بخش پیراهن امتیازی نیز در مجموع 4 مرحله، امیررضا شهریاری از تبریز، یاشار احمدی از صنعت مس کرمان و شایان ارویو از تبریز به ترتیب عناوین اول تا سوم را تصاحب کردند.

وی تصریح کرد: در بخش پیراهن کوهستان نیز مسعود خاکی از تبریز، آرش فیض زیدآبادی از اصفهان و محمد چرخ انداز از کرمان مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

تور ملی دوچرخه سواری ولایت 27 تا 29 آذر جاری با حضور 12 تیم از سراسر کشور به میزبانی قلعه گنج برگزار شد.

انتهای پیام/ب

نتایج پایانی تور ملی دوچرخه سواری ولایت در قلعه گنج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.