تجاری سازی از ایده های همایش شرکت توزیع برق

چهاردهمین همایش سه روزه ی علمی و پژوهشی و اولین استارت آپ ویکند صنعت توزیع برق کشور به میزبانی شرکت توزیع برق استان کرمان در حال برگزاری است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد گنجعلیخانی دبیر اجرایی همایش  گفت: چهاردهمین همایش علمی به صورت استارت آپ ویکند با محوریت پایدار سازی شبکه های توزیع برق به مدت سه روز در حال برگزاریست.


وی افزود: این رویداد شامل سه زیر محور پایدار سازی شبکه های توزیع ، پایدار سازی الکتریکی ، فیزیکی و مقاوم سازی پایه بتنی و سایر تجهیزات شبکه برگزار می شود.


گنجعلیخانی تصریح کرد: در این همایش 105 ایده به دبیر خانه از سراسر کشور ارسال شده که از این آثار 60 اثر انتخاب و نفرات اول تا سوم در محور های مختلف تجلیل می شود.


وی گفت: آثار ارسالی از استان های هرمزگان، قزوین ، یزد، اصفهان ، کردستان ، همدان، مشهد ، مرکزی و کرمان هستند.


گنجعلیخانی افزود: پارسال پروژه مقاوم سازی شبکه توزیع انجام و حدود 9 هزار اصله پایه بتنی تقویت ، اصلاح و بهینه سازی شد.


وی تصریح کرد: در این همایش به دنبال آن هستیم تا با تعریف و اجرای پروژه هایی ،کارهایی را به صورت پایلوت در سطح استان انجام و بعد از اخذ نتیجه به سایر نقاط کشور تعمیم دهیم.


دبیر اجرایی چهاردهمین همایش علمی و پژوهشی و اولین استارت آپ ویکند صنعت توزیع برق کشور یادآور شد: رویداد استارت آپ ویکند  بعد از ثبت نام ایده در سایت به صورت الکترونیک انجام می شود.

درپایان این همایش از نفرات برتر تجلیل و ایده های نفرات برگزیده نیز تجاری سازی می شود.
انتهای پیام/ی

برگزاری اولین استارت آپ ویکند صنعت توزیع برق کشور  در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار