اعطاء بیش از 13 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش صنعت و واحدهای تولیدی

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد آذربایجان شرقی گفت: 13 هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات در بخش صنعت و واحدهای تولیدی توسط بانک مهر اقتصاد اعطا شده است.

اعطاء بیش از 13 هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش صنعت و واحدهای تولیدیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بهبودی رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت ۲۵ امین سال فعالیت بانک مهر اقتصاد درجمع خبرنگاران با بیان اینکه 70 درصد تسهیلات بانک مهر اقتصاد در بخش صنعت و برای حل مشکلات واحدهای تولیدی پرداخت شده است گفت: طی 20 ماه گذشته به 36 هزار نفر در آذربایجان شرقی نزدیک به 13 هزار و 900 میلیارد ریال تسهیلات اعطاء شده و هدفمان نیز افزایش تسهیلات اعطایی در سال آتی است.

بهبودی در رابطه با تسهیلات اعطایی این بانک گفت: تسهیلات اعطایی با نرخ مصوب بانک مرکزی و در قالب دستورالعمل‌های مختلف برای خرید خودرو، خرید کالاهای ایرانی، تجهیز دفتر، قضات، پزشکان، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و ... اعطاء می‌شود.

وی ادامه داد: اعطای تسهیلات در قالب طرح میثاق با سود چهار درصد و تا سقف 60 میلیون تومان یکی از طرح‌های ویژه این بانک است.

بهبودی گفت:بانک مهر اقتصاد در جهت حمایت از تولیدات داخلی در قالب طرح کارت اعتباری کالای ایرانی با نرخ 15 درصد تا سقف 30 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بانک مهر اقتصاد توجه ویژه‌ای به اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی دارد افزود: طی 20 ماه گذشته 180 هزار فرصت شغلی در سطح کشور توسط بانک مهراقتصاد ایجاد شده است.

بهبودی درادامه با بیان اینکه 15 درصد جمعیت کشور مشتری بانک مهر اقتصاد هستند گفت: 800 هزار نفر از جمعیت آذربایجان شرقی مشتری این بانک هستند و اداره امور شعب آذربایجان شرقی توانسته از درجه دو به درجه یک ارتقا یابد و از نظر جذب و اعطای تسهیلات رتبه شش کشوری را در مقایسه با سایر استان‌ها کسب کند.

وی افزود:همچنین 7.5 درصد منابع و 5.5 درصد مصارف شبکه بانکی استان متعلق به بانک مهر اقتصاد است.

وی همچنین از رشد 10 درصدی منابع بانک مهر اقتصاد در آذربایجان شرقی نسبت به ابتدای سال جاری خبر داد.

بهبودی مشتری‌مداری را اولویت نخست بانک مهر اقتصاد دانست و افزود: تنوع محصولات این بانک گسترده بوده و تسهیلات سریع و آسان نیز مدنظرمان است.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد آذربایجان شرقی با اعلام این خبر که مجوز بانک مهر اقتصاد تا پایان امسال صادر می‌شود گفت: بانک مهراقتصاد اکنون خدمات نوین بانک‌داری همچون اینترنت بانک، تلفن بانک، همراه بانک و ... به مشتریان ارایه‌ می‌دهد.

بهبودی هم چنین از اجرای طرح مهر ماندگار جهت ایجاد انگیزه در بین مشتریان برای پرداخت بدهی خود خبر داد و افزود :طرح ماندگار در دو قالب بخشش وجه التزام و استمهال تسهیلات دربین مشتریان اجرا می‌شود.

وی گفت:درطرح وجه التزام مشتریانی که دارای اقساط سررسید گذشته، معوق و مشکوک الوصول هستند می‌توانند با بروزرسانی و تسویه تسهیلات از بخشش وجه التزام استفاده کنند و طرح استمهال تسهیلات نیز برای گروهی از مشتریان است که علی‌رغم تمایل به پرداخت بدهی‌های خود در سر رسید مقرر، به جهت مشکلات حادث شده برای آن‌ها از جمله بیماری، ورشکستگی و .. توان پرداخت بدهی خود را به صورت یکجا نداشته و از بانک تقاضای استمهال می‌کنند، طراحی شده است.

وی گفت: بانک مهر اقتصاد از سال ۷۲ در کشور و از سال ۷۵ در آذربایجان شرقی فعالیتش را آغاز کرده و اکنون با ۷۱۰ شعبه و ۵۶۰۰ پرسنل در کل کشور و ۳۷ شعبه و ۲۶۹ پرسنل در آذربایجان شرقی خدما‌ت‌رسانی می‌کند.

بهبودی با اشاره به فعالیت 21 شعبه‌ی بانک مهر اقتصاد در تبریز گفت: شعب بانک مهر اقتصاد در تمامی شهرستان‌های آذربایجان شرقی به جز چاراویماق و ورزقان ارایه‌ی خدمات می‌کند.

 

انتهای پیام/ش

اعطای تسهیلات با نرخ 15 درصدی برای حمایت از تولیدات داخلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.