رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: شاخص مقاله نسبت به اعضای هیات علمی در این دانشگاه نسبت به گذشته ۲ برابر شده که قابل تقدیر است.

شاخص مقاله نسبت به اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ۲ برابر شده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دکتر محمود رضا میری در مراسم تجلیل از پژوهشگران نمونه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تلاش روز افزون اعضای هیات علمی در زمینه پژوهش سبب شده تا این دانشگاه جزو دانشگاه‌های مطرح کشور در این زمینه معرفی شود.


وی بیان کرد: همچنین پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان توانستند رتبه ششم اخلاق در پژوهش را از میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور کسب کنند.


وی بر تلاش دانشجویان و اعضای هیات علمی در ایده سازی برای ثبت اختراعات جدید و تشکیل شرکت‌های دانش بنیان در این زمینه تاکید کرد.


وی به انجام تحقیقات کاربردی مهم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اشاره کرد و افزود: تحقیق در زمینه بهره گیری از نانو ذرات طلا در درمان سرطان و تحقیقات مهم در بخش علوم پایه که بسیار در جهان مورد توجه و ارجاع قرار گرفته برای این دانشگاه مایه افتخار و بالندگی است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: در سال‌های اخیر تحقیق و پژوهش به جامعه نزدیکتر شده است.


میری اظهار داشت: فرهنگ و علم مهمترین و والاترین ثروت محسوب می‌شود و علمی که برای فرهنگ سازی و تغییر روش‌های رفتاری ناصحیح در جامعه گام بردارد علمی غنی و ارزش آفرین است.

انتهای پیام/گ

دوبرابر شدن شاخص مقاله نسبت به اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار