رئیس کلانتری۱۵۴ چیتگر از دستگیری یک سارق آهن آلات در محدوده چیتگر و کشف 3 تُن آهن آلات مسروقه خبر داد.

دستگیری آهن دزد در چیتگر/ کشف 3 تن آهن آلات مسروقهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ آقایی رئیس کلانتری ۱۵۴ چیتگر اظهار کرد: سه شب پیش ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در جاده قدیم تهران- کرج بودند که در محدوده شهید کلاهدوز فردی را در حال بار زدن تعدادی آهن آلات به یک وانت مشاهده کردند.

وی افزود: با توجه به زمان و مکان، ماموران به این فرد مظنون شده و برای بررسی به سمت او تغییر مسیر دادند و زمانی که از مظنون در خصوص حضور و فعالیتش توضیح خواستند، او حرفی برای گفتن نداشت و سعی کرد با اظهارات ضد و نقیض ماموران را گمراه کند.

رئیس کلانتری 154 پایتخت بیان کرد: طفره گویی و رد گم کردن این متهم به جایی نرسید و در نهایت ماموران پس از استعلام مشخصات خودرو و همچنین بررسی سوابق مظنون، وی را برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ آقایی تصریح کرد: متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت که در نهایت به سرقت آهن آلات از یک کارگاه صنعتی در این محدوده اعتراف کرد و در بازرسی از داخل خودروی وانتش،سه تُن آهن آلات مسروقه کشف شد و به این ترتیب خودرو به پارکینگ منتقل و متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

سارق آهن آلات به دام پلیس افتاد 

برچسب ها: اخبار حوادث ، ناجا ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار