سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمان با بیان اینکه تلفات جاده ای در استان ، نسبت به سال های پیش بیشتر است گفت: تلفات بالای جاده ها فقط به جاده ها مربوط نیست بلکه عامل انسانی نیز در این زمینه نقش موثری دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،موسوی آیت اللهی سرپرست معاونت عمرانی استانداری کرمان  در مراسم تجلیل از فعالان صنعت حمل و نقل گفت: در بعضی مسیرها عوامل خارجی مثل افغانی برها هستند که با سرعت زیاد تعداد زیادی مسافر را جابجا و در صورت بروز سانحه آمار مرگ و میر جزو آمار عادی به حساب می آید .

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به حرف و حدیث های فراوان در فضای مجازی مبنی بر گران شدن سوخت گفت : مجلس با هر گونه اقدامی که در دولت باعث شوک قیمتی در کشور در سال ۹۷ شود مخالفت خواهد کرد .


محمدرضا پورابراهیمی با یادآوری سابقه اجرای هدفمندی یارانه ها در کشور افزود: قانون هدفمندی یارانه ها یکی از بهترین قانون ها بود ولی در اجرای آن مشکل داشتیم و خشت کجی که در دولت نهم و دهم گذاشته شد در دولت های بعد ادامه یافت ولی اینبار مجلس بدون کار کارشناسی اجازه اجرای هیچ طرحی را به دولت نخواهد داد .

زاهدی دیگر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: رشوه گیری در بخش حمل و نقل کار برخی رانندگان را مختل کرده است
وی افزود : گزارش ها از پرداخت پورسانت های عجیب و غریب رانندگان در ازای گرفتن بارهای خارج از نوبت حکایت دارد که اشکالی جدی است و مسئولان مربوطه باید آن را مورد توجه قرار دهند .

انتهای پیام/ی

مجلس باگران شدن بنزین مخالفت می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار