تجهیز محورهای ارتباطی استان به دستگاه دوربین کنترل سرعت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت:محورهای ارتباطی استان به۱۳۰ دستگاه دوربین کنترل سرعت مجهزمی شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،خداداد مقبلی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در آئین گرامیداشت هفته حمل و نقل و تجلیل از راهداران و رانندگان برتر استان کرمان با گرامیداشت این هفته از نصب و راه‌اندازی ۱۳۰ دستگاه دوربین کنترل سرعت در محورهای ارتباطی استان در آینده نزدیک خبرداد.


وی افزود: سه پایانه حمل و نقل بار، هفت پایانه مسافری و 28 مجتمع خدمات رفاهی، 173 شرکت و موسسه باری، 62 پایگاه امداد و نجات در شمال استان کرمان وجود دارد.


وی با اشاره به اینکه حمل و نقل در حوزه اشتغال زایی نقش به سزایی دارد گفت: هزار و570 نفر در حوزه اتوبوسرانی، 23هزار نفر در حوزه بار و در مجموع 30 هزار نفر اشتغال مستقیم و 49 هزار نفر اشتغالزایی غیرمستقیم در حوزه حمل و نقل مسافر و بار در سطح استان کرمان داریم.


وی بابیان اقدامات انجام شده در حوزه نگهداری راه‌ها و شبکه راهی استان گفت: بیش از نه هزار کیلومتر شبکه راهی در استان کرمان وجود دارد که نگهداری و ایمن‌سازی آن برعهده راهداری است.


مقبلی با اشاره به اینکه علاوه بر مجتمع‌های خدماتی شش استراحتگاه موقت در سطح جاده‌های شمال استان احداث شده است گفت: 130 دستگاه دوربین علاوه بر 23 دستگاه قبلی در محورهای ارتباطی استان در آینده نزدیک نصب خواهد شد.
انتهای پیام/ی

وجود 62پایگاه امداد و نجات در شمال کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار