کارگردان سینما و تلویزیون گفت: تقریبا با همه بازیکنان سابق و فعلی تیم های استقلال و پرسپولیس رفاقت دارم اما طرفدار هیچ یک از این 2 تیم نیستم.

منوچهر هادی در گفتگو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص دیدار تیم های هنرمندان استقلال و پرسپولیس که با نتیجه 3 بر 2 به سود سرخپوشان به پایان رسید اظهار کرد: برد و باخت در این گونه دیدارها اهمیت ندارد زیرا قرار است کمک هایی که پس از برگزاری این بازی جمع آوری می شود به دست زلزله زدگان کرمانشاه برسد.

وی در مورد اینکه طرفدار کدام یک از تیم های استقلال و پرسپولیس است گفت: من طرفدار هیچ یک از تیم های استقلال و پرسپولیس نیستم زیرا تقریبا با همه بازیکنان سابق و فعلی این 2 تیم رفاقت دارم و خوشحالم که امروز بار دیگر چند دوست قدیمی خودم را ملاقات کردم.

کارگردان سینما و تلویزیون درباره علاقه اش به ساخت فیلمی درباره فوتبال عنوان کرد: من در فیلم  "من سالوادور نیستم" به صورت کوتاه به فوتبال پرداختم اما علاقه زیادی به اینکه یک فیلم صد در صد مرتبط با فوتبال بسازم، ندارم.

هادی در پایان با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه گفت: من فکر می کنم در جام جهانی روسیه اتفاق خوبی برای بازیکنان تیم ملی می افتد، بازی با تیم های بزرگی مثل اسپانیا و پرتغال فرصت خوبی است تا ملی پوشان دیده شوند و راهشان برای پیوستن به لیگ های معتبر اروپایی هموار شود. امیدوارم تیم ملی در جام جهانی نتایج قابل قبولی کسب کند.

انتهای پیام/

اظهارات کارگردان سینما در مورد دربی هنرمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عثمان
۱۴:۴۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۸
عشق فقط یه کلام پرسپولیس وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۷ فروردين ۱۳۹۸
فقط پرسپولیس
آخرین اخبار