عامل سرقت‌های شبانه در غرب مشهد به ضرب گلوله پلیس زمین‌گیر شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرمانده انتظامی مشهد گفت: گزارش سرقت‌های سریالی خودرو و وسایل داخل خودرو‌های سواری در محدوده بلوار توس و مناطق غربی مشهد پلیس را برآن داشت برای پی گیری موضوع به طور جدی وارد عمل شود.

سرهنگ «محمد بوستانی» افزود: با توجه به اعلام شکایت مالباختگان دستورات لازم برای پی گیری سریع پرونده به سرکلانتر سوم پلیس مشهد صادر شد.

وی خاطر نشان کرد: با دستورات سرهنگ بزرگی، سرکلانتر سوم فرماندهی انتظامی مشهد تیم‌های تجسس کلانتری کاظم آباد کنترل و مراقبت‌های نامسحوس خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: پلیس یکی از عاملان اصلی این سرقت‌ها را سوار برخودروی پراید شیشه دودی سرقتی از قاسم آباد در حوزه استحفاظی خود شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

سرهنگ بوستانی تصریح کرد: عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و متهم بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت جنون آمزیزی قصد فرار داشت که ماموران کلانتری کاظم آباد با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی و سپس شلیک به سمت خودروی مذکور کردند.

وی گفت: پلیس پس از طی مسافتی، خودروی پراید که از ناحیه لاستیک مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود را متوقف و راننده را در حالی دستگیر کرد که از ناحیه دست راست خود مورد به ضرب گلوله زخمی شده بود.

فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد: متهم ۳۳ ساله پرونده بلافاصله به مرکز درمانی انتقال یافت و پلیس در بازرسی از خودروی پراید سرقتی، ۲ عدد زاپاس، ۲ عدد جک و دیگر وسایل مسروقه از خودرو‌های سواری کشف شد.
 
سرهنگ بوستانی گفت: تحقیقات از متهم پرونده ادامه دارد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 
 

دستگیری سارق حرفه ای در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.