المپیاد ورزش‌های بومی بین مدارس استان ایلام برگزار می شود

نائب رئیس هیات ورزش‌های بومی محلی استان ایلام از برگزاری المپیاد ورزش‌های بومی بین مدارس استان ایلام خبر داد.

المپیاد ورزش‌های بومی بین مدارس استان ایلام برگزار می شود به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛زینب شوهانی بیان کرد: طی رایزنی‌های انجام شده با ادارات و دانشگاه‌ها بانوان در سطح شهرستان ایلام و دیگر شهرستان‌های استان ایلام رغبت فراوانی برای حضور در بازی‌های بومی محلی دارند.

وی با اشاره به مشکلات هیات بومی روستایی در استان از نبود سالن اختصاصی خبر داد و افزود: در بیشتر مواقع و پیش از حضور در مسابقات این هیات در سالن تمرینات خود را انجام می‌دهد و درحال حاضر سانس ویژه‌ای جهت حضور ورزشکاران این رشته وجود ندارد.

این مسؤول با اشاره به برگزاری المپیاد بین مدارس در استان ایلام اظهار کرد: بنابر مناسبت‌های ویژه مسابقات متعدی برگزار می‌شود و برای ایجاد انگیزه و رغبت و احیاء بازی‌های بومی محلی جوایزی از طرف هیات به شرکت کنندگان اهداء می‌شود.

شوهانی ادامه داد: توزیع وسایل هیات‌های ورزشی از دیگر فعالیت‌های هیات ورزشی بومی محلی در استان جدا از فعالیت هیات‌های ورزشی در استان است و درحال حاضر تشک کشتی وسایل بدنسازی و تاتامی دراختیار پاکل واقع در شهرستان بدره و شهرستان ایوان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ د

انجام بازی های بومی محلی در استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.