استاندار سمنان با بیان این که شاخص بیکاری استان سمنان ۷.۱ است گفت : در شاخص بیکاری کشور سمنان دارای کمترین نرخ بیکار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد رضا خباز استاندار سمنان در جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور وزیر اطلاعات با بیان اینکه در شاخص بیکاری کشور ، سمنان دارای کمترین نرخ بیکار است گفت : با شروع مجد سایت بهین یاب، واحدهای تولیدی توانستند مجدد به چرخه اقتصادی باز گردند و در نتیجه زمینه اشتغال به خوبی فراهم شد و باید گفت و شاخص بیکاری استان سمنان ۷.۱ است.


وی بیان اینکه این استان در بحث سلامت دارای بهترین عملکرد است، ابراز داشت: سمنان موفق شد تا در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی استانداری های کشور در سال گذشته رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.


وی افزود: در بسیاری از ابعاد سمنان دارای رتبه برتر است که دلیل آن به هماهنگی، انسجام و روحیه همکاری بین مدیران و از همه مهمتر امنیت و آرامش منتهی می شود لذا حفظ این تعامل و هماهنگی باید در دستور کار همه نهادها و سازمان ها قرار گیرد.


استاندار سمنان با بیان اینکه امنیت و سلامت دو نعمت بزرگ و مجهول خدا هستند، ابراز داشت: خوشبختانه در کشوری زندگی می کنیم که به همت نیروهای رزمنده و انجام کار جهادی از این دو نعمت به خوبی برخوردار است و همچنین نیز از این نظر آرامش خاصی در استان وجود دارد.


وی افزود: تفاهم نامه های بسیاری در نشست فرصت های اقتصادی و سرمایه گذاری ایران به امضا رسید که بیش از نیمی از این تفاهم نامه ها مربوط به استان سمنان است.

 

انتهای پیام / ه

 

سمنان دارای کمترین نرخ بیکار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.