سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: رحمتی با باشگاه استقلال قرار دارد و این تیم اجازه جدایی او را نمی دهد.

زلاتکو کرانچار در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های سایپای تهران و سپاهان اصفهان بیان کرد:2 نیمه مختلف را شاهد بودیم و در نیمه نخست، بازی خوبی نبود و 2 تیم در حال آشنایی با هم بودند. بازیکنان توپ را به خوبی در زمین می چرخاندند و تاکتیک مربیان را روی زمین اجرا می کردند اما پویایی خاصی وجود نداشت و سبب خستگی هواداران شده بود. گلی که سایپا در نیمه نخست به ثمر رساند سبب شد تا بازی به جریان بیافتد و 2 تیم موقعیت های خوبی را خلق کنند و بازی زیباتری در ادامه شد.

او افزود: به نظرم قبل از گلی که از سایپا دریافت کردیم، بازیکنان ما آن جسارتی را که باید داشته باشند، به نمایش نگذاشتند و آنها پس از دریافت گل به خودشان آمدند و توانستند موقعیت‌های بهتری خلق کنند. به‌هرحال خوب است که ما با یک امتیاز به اصفهان برمی‌گردیم. با آمدن شریفی، پاپی و نویدکیا کنترل بازی را در اختیار گرفتیم و 3-4 موقعیت خوب هم داشتیم اما به گل تبدیل نشد تا اینکه در دقایق پایانی و با سزاواری موفق شدیم گل مساوی را بزنیم و با یک امتیاز به اصفهان بازگردیم.

کرانچار درباره نیمکت نشینی مروان حسین در دیدار اخیر این تیم خاطرنشان کرد: نیمکت نشینی حسین مربوط به بحث فنی است و به نظر من، حضور شریفی بسیار مثبت بود و توانست بازی را به سود ما برگرداند. او پس از دوره‌ای که در تراکتورسازی حضور داشت، امروز استارت خوبی با سپاهان زد و بی‌تردید پویایی این بازیکن به تحرک رو به جلوی تیم کمک زیادی می‌ کند.

کرانچار درمورد جذب رحمتی توسط سپاهان گفت: تا این لحظه هنوز هیچ چیزی مشخص نیست، چون رحمتی با باشگاه استقلال قرار دارد و این تیم اجازه جدایی رحمتی را نمی دهد.

سرمربی سپاهان در خصوص نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: تاکنون 2 بازیکن خوب در پست هافبک و دروازه بان جذب کردیم و اکنون نیازی به جذب هیچ بازیکنی نداریم تا شرایط را بررسی کنیم. انتظار  دارم بازیکنان جدید خیلی زود خود را به ترکیب اصلی تحمیل کنند، زیرا در این 2 پست بازیکن می خواستیم و امیدوارم بتوانند به نیازهای ما جواب دهند.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی سپاهان درباره وضعیت این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار