حزب جمعیت اسلامی افغانستان اعلام کرد که این حزب پنج پیش شرط برای کناره گیری عطا محمد نور از ولایت بلخ اعلام کرده بود اما تماس های این حزب با ارگ ریاست جمهوری نتیجه نداده است.

سکوت ریاست جمهوری درباره شروط حزب جمعیت برای کناره گیری «عطا»به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالستار مراد»، عضو شورای رهبری حزب جمعیت اسلامی افغانستان اعلام کرد که این حزب پنج پیش شرط برای کناره گیری عطا محمد نور از ولایت بلخ اعلام کرده بود اما تماس های این حزب با ارگ ریاست جمهوری نتیجه نداده است.

«عبدالستار مراد» افزود: شورای رهبری حزب جمعیت اسلامی پنج پیش شرط خود را از طریق «عبدالله»، رئیس اجرایی دولت و «صلاح الدین ربانی»، رهبر این حزب با اشرف غنی مطرح کرده بود و کناره گیری عطامحمد نور به پذیرفته شدن شروط شورای رهبری حزب جمعیت اسلامی از سوی اشرف غنی بستگی دارد.

عضو شورای رهبری حزب جمعیت اسلامی با تبیین این شروط اظهار داشت: تعیین «فرهاد عظیمی» به عنوان والی بلخ، امضای اعتماد نامه سفیر افغانستان در «بنگلادش»، آغاز به کار دوباره سفیر افغانستان در تاجیکستان، انتصاب اعضای حزب جمعیت اسلامی در راس وزارت‌های اقتصاد، آموزش و پرورش و تعیین اعضای حزب جمعیت اسلامی در راس فرماندهی و معاونت عملیاتی ولایت بلخ از پیش شرط‌های این حزب هستند.

گفتنی است که ارگ ریاست جمهوری افغانستان تاکنون رسما درباره پیشنهاد حزب جمعیت اسلامی افغانستان برای بازنگری برکناری عطامحمد نور از ولایت بلخ واکنشی نشان نداده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار