استاندار کرمانشاه گفت: مدیران باید با توجه به نرخ بیکاری ۲۲ درصد استان ریسک پذیر باشند و تلاش کنند تا قانون به نفع مردم تفسیر شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه هوشنگ بازوند  استاندار کرمانشاه گفت: کمیته کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان باید فعال تر شود و در این کمیته نسبت به تصمیم سازی جهت تصمیم گیری در این کار گروه اقدام شود.

وی افزود: مدیران به این منظور مدیر شده اند و مسئولیت گرفته اند که برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و وظیفه دارند که قانون را به نفع مردم تفسیر کنند و شرایط بهتری را برای مردم رقم بزنند.

بازوند با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، پرچمدار اقتصاد مقاومتی در کشور است، بیان کرد: همگی وظیفه داریم که از بکارگیری همه ظرفیت ها و توان ها برای حل مشکلات و اشتغالزایی حمایت و بستر لازم را برای تولید و سرمایه گذاری در استان فراهم کنیم.

بازوند با اشاره به نوع کارآیی و عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان ها ادامه داد: مصوبات این کارگروه برای همه لازم اجرا است و اگر موردی در استان حل نشد ما آنرا به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که به ریاست معاون اول محترم رئیس جمهور برگزار می شود، ارجاع می دهیم که اگر تا ۱۵ روز پاسخ داده شد که موضوع مشخص شده اما اگر پاسخی داده نشد به معنای لازم اجرای بودن این موارد نیز است لذا همه به مصوبات این کارگروه باید توجه ویژه داشته باشند.

بازوند با اشاره به بحث استهمال وام های بانکی در استان کرمانشاه گفت: دولت حدود ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان استمهال دو ساله برای شهرستان زلزله زده استان در نظر گرفته که سود این وام ها حدود هزار و ۵۰ میلیارد تومان می شود.


وی افزود: این استمهال شامل شهرستان های کرمانشاه (به جز کوزران و ماهیدشت)، صحنه، کنگاور، هرسین و سنقر نمی شود اما ستاد بحران استان موظف است با همکاری فرمانداری کرمانشاه و سازمان های صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی نسبت به تعیین واحدهای تولیدی خسارت دیده برای شهرستان کرمانشاه جهت در نظر گرفتن این واحدها برای استهمال اقدام کنند.



انتهای پیام/ز

۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان استمهال دو ساله برای شهرستان زلزله زده استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.