پیشکسوت تیم استقلال گفت: استقلال در بازی مقابل تیم صنعت نفت آبادان کیفیت فنی فوق العاده ای به نمایش گذاشت.

مجید نامجومطلق در گفتگو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار تیم های استقلال تهران و صنعت نفت آبادان که با پیروزی آبی پوشان تهرانی به پایان رسید اظهار کرد: به نظر من استقلال در بازی امروز برابر صنعت نفت، بهترین بازی خود را به نمایش گذاشت و از نظر کیفیت فنی فوق العاده بود.

 وی ادامه داد: نبض بازی در کنترل استقلال بود و شاگردان شفر در حفظ توپ، پرس تیمی و بازپس گرفتن توپ از حریف موفق عمل کردند و بسیار منضبط و منسجم ظاهر شدند، البته استقلال همچنان در فاز تهاجمی مشکل دارد و باید تقویت شود.

 مربی سابق تیم استقلال در مورد بازی آینده این تیم در نیمه نهایی جام حذفی برابر صنعت نفت آبادان گفت: بازی با صنعت نفت در آبادان با دیدار امروز بسیار متفاوت است اما من فکر می کنم، آبی پوشان می توانند با شکست نفت آبادان به فینال رقابت های جام حذفی صعود کنند.

 نامجومطلق با اشاره به همگروهی تیم استقلال با تیم های الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: استقلال برابر تیم هایی مثل الهلال و العین کار به مراتب سخت تری در پیش دارد و کادر فنی و بازیکنان باید از حالا خود را برای حضوری قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند.

انتهای پیام/

اظهارات نامجومطلق درباره بازی استقلال و نفت آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.