سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه همه پنالتی‌های پارس جم به درستی اعلام شده است، گفت: در مقابل تیم گسترش فولاد موقعیت‌ها را بی دقتی از دست دادیم.

همه پنالتی‌های پارس جم صحیح بوده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهدی تارتار یکشنبه‌شب در پایان مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک بازی کاملا یک طرفه بود و یکی از بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشتیم ولی در ضربات آخر کم دقت کار کردیم و نتوانستیم به گل برسیم.

وی اضافه کرد: تیم گسترش فولاد هم از تک موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد و متاسفانه در این مسابقه مهم متحمل شکست شدیم و امتیازات حساسی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: اگر آن صحنه مشکوک پنالتی به درستی اعلام می‌شد، می‌توانستیم به نتیجه بهتری دست یابیم.

وی ادامه داد: این هجمه راه افتاده است که برای پارس جنوبی پنالتی گرفته می‌شود، ولی همه پنالتی‌هایی که برای ما گرفتند همه درست بود و نباید داور از پنالتی درست تیم ما بگذرد. پنالتی بحق باید برای ما گرفته شود و این اشتباهات تاثیرگذار است.

تارتار در مورد جذب مهاجم جدید نیز بیان کرد: خط حمله خوبی را تا اینجای کار داشته‌ایم و اگر مهاجمی بهتر از مهاجمان ما پیدا شود جذب خواهیم کرد و هم اکنون بازیکنی با این کیفیت برای جذب نیست.

وی تاکید کرد: بودجه ما محدود است و نمی‌توانیم خیلی در این زمینه هزینه کنیم و در صورتی که بازیکن مطلوب مورد نیاز پیدا نکنیم با همین بازیکنان در لیگ ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: سینک از بهترین بازیکنان ما است و در هفته‌های آینده از این بازیکن که از بازیکنان تاثیرگذار است استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: مسئولان در تلاش هستند تا پاداش‌ها و حقوق بازیکنان پرداخت شود و مدیریت باشگاه از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند.

تاتار در مورد سوال خبرنگار مهر که این بازی بدترین بازی فصل پارس جنوبی جم بوده است نیز گفت: نظر شما قابل احترام است و پاسخی به این سوال نمی‌دهم.

تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز موفق شد با نتیجه دو بر صفر مقابل پارس جنوبی جم پیروز شود.

انتهای پیام/پ

 پنالتی‌های پارس جم همه صحیح بوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.