سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نزدیکی دیدارمان مقابل استقلال و پرسپولیس سبب شد لیگ را فدای جام حذفی کنیم.

کمالوند: لیگ را فدای جام حذفی می کنیم/ استقلال شانس آوردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فراز کمالوند در نشست خبری پس از دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان بیان‌کرد: باید به تیم استقلال، کادرفنی و بازیکنان خوبش و همچنین هواداران محترمش تبریک بگویم. به هر صورت شکست صنعت نفت مقابل استقلال قابل پیش بینی بود. هرچند تصور نمی کردم با این نتیجه سنگین شکست بخوریم اما انتظار یک بازی سخت را داشتم و دلیل این امر هم این است که سه تا چهار مشکل با هم برای صنعت نفت به وجود آمد.

او ادامه داد: مشکل اول ما این است که در ۱۰ روز سه بازی مقابل استقلال و پرسپولیس انجام دادیم و انرژی ای برای بازیکنانم باقی نمانده بود. البته در جام حذفی ۱۲۰ دقیقه با پرسپولیس بازی کردیم. تیمی مانند صنعت نفت آن قدر بازیکن ندارد که در چنین وضعیتی بتواند خودش را به بازی ها بازگرداند. در حقیقت لیگ را فدای جام حذفی کردیم.

ترجیح دادم روی جام حذفی سرمایه گذاری کنیم

سرمربی صنعت نفت آبادان درمورد اینکه با این اظهارات به نظر می رسد تمام تمرکز این تیم به جام حذفی معطوف شده است و لیگ برتر برای آبادانی ها به پایان رسیده است، گفت: نمی توانم بگویم به لیگ اهمیت نمی دهیم اما از آنجایی که باید در چهار روز مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می کردیم یا باید تمام انرژی مان را برای جام حذفی می گذاشتم یا لیگ برتر. به همین دلیل ترجیح دادیم روی جام حذفی سرمایه گذاری کنیم. مطمئن باشید در نیمه نهایی این رقابت ها صنعت نفت متفاوتی مقابل استقلال می بینید. حداکثر توان ما برای بازی امروز(یک شنبه) ۱۵ درصد بود که این امر اجتناب ناپذیر است. از طرفی بهترین، موثرترین بازیکن  تیممان را در این بازی در اختیار نداشتیم. تمام عوامل دست به دست هم داد تا صنعت نفت شکست بخورد. البته شانس هم همه جوره به سود استقلال بود.

پنج بازیکن ما تب ۴۳ درجه ای داشتند

کمالوند عنوان کرد: مشکل دوم که برای ما غیر قابل انتظار بود آنفولانزا گرفتن پنج تا شش بازیکنمان است. مرتضی اسدی به دلیل تب ۴۳ درجه ای نتوانست مقابل استقلال بازی کند. سایر نفرات هم باغیرت بازی کردند. این سرماخوردگی و آنفولانزای بدموقع  عامل دیگر شکست صنعت نفت است. به هر صورت این نتایج هم بخشی از فوتبال است.

تمام انرژی بازیکنانم برای دیدار با پرسپولیس صرف شد

او ادامه داد: روز گذشته رئال مادرید در خانه اش ۳ گل از بارسلونا دریافت کرد و فوتبال همین است. هفته گذشته بازی بسیار خوبی برابر پرسپولیس انجام دادیم و فکر می کنم بچه هایمان تمام‌انرژی خود را برای آن بازی صرف کردند. تاجایی که بازیکنانم توان داشتند پا به پای نفرات استقلال دویدند اما از جایی که توانشان به اتمام رسید قافیه را باختیم.

 

به دلیل اردوهای تیم ملی در نیم فصل یک روز هم استراحت نکردیم

کمالوند درباره درخواست ۲ باشگاه صنعت نفت و استقلال برای تعویق دیدار نیمه نهایی جام حذفی گفت: برگزاری بازی در تاریخ ۱۱ دی امکان پذیر نیست. صنعت نفت چوب همکاری اش را با سازمان لیگ می خورد. سعید فتاحی می داند من چه می گویم. تنها تیمی بودیم که در تعطیلات لیگ برتر به دلیل منافع تیم ملی استراحت نکردیم. دیدار پرسپولیس و صنعت نفت از هفته هشتم به نیم فصل موکول شد. تاریخ دیگری را به سازمان لیگ پیشنهاد داده بودیم که اعلام کردند برگزاری بازی در آن تاریخ به دلیل اردوهای تیم ملی میسر نیست‌. در این وضعیت ناچار شدیم تعطیلات نیم فصلمان را خراب کنیم. در جام حذفی هم با پرسپولیس در خارج از خانه بازی کردیم.در چنین شرایطی بازیکنانم برای ریکاوری دست کم‌به ۱۰ روز زمان نیاز دارند. شاید در بازی بعدی از هفت تا هشت بازیکن صنعت نفت استفاده نکنم چراکه آنها در آستانه آسیب دیدگی هستند. در ۲۲ روز ۶ بازی انجام دادیم و بدن بازیکنانمان تحلیل رفته است.

از ابتدا نباید وارد جام حدفی می شدیم

سرمربی صنعت نفت درباره تغییر سبک بازی این تیم مقابل استقلال نسبت به دیدار با پرسپولیس در جام حذفی بیان کرد: استراتژی جام حذفی با لیگ متفاوت است. در نیمه نهایی جام حذفی هستیم و در صورت شکست استقلال در آبادان به فینال می رسیم. اکنون لیگ را تنها برای کسب جایگاهی مناسب دنبال می کنیم و تمام انرژی مان را برای جام حذفی می گذاریم. به دلیل محدودیت توان از ابتدا نباید وارد این رقابت ها می شدیم اما اکنون که به نیمه نهایی جام حذفی رسیده ایم باید با تمام توانمان تلاش کنیم.

باید بازیکنان جدیدی به تیممان اضافه کنیم

کمالوند درمورد احتمال حضور سوشا مکانی و سعید لطفی، بازیکنان جدید صنعت نفت در بازی با سایپا گفت: باید هرچه سریع تر سوشا، سعید و چند بازیکن دیگر را به تیممان اضافه کنیم چراکه نفرات فعلی خیلی تحت فشار هستند و دیگر توان ندارند. احتمال داشت امروز نتیجه سنگینتری برای صنعت نفت رقم خورد چراکه بازیکنانم نمی توانستند بازی کنند و هرچه داد می زدیم فایده ای نداشت. ۵ بازیکن ترکیب امروز صنعت نفت بالای ۴۰ درجه تب داشتند و کاری نمی توانستیم‌ بکنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۰۴ دی ۱۳۹۶
اقای کمالوند حواهشا بهانه نیار اخه با تمام احترامی که به صنعت نفت و طرفداراش قائلم ولی مقابل استقلال همیشه بزرگ
آخرین اخبار