رئیس هیئت قایقرانی استان‌همدان گفت: مریم امیدی پارسا بانوی قایقران استان‌همدان به اردوی تیم ملی دعوت شد.

دعوت از بانوی قایقرانی همدان به اردوی تیم ملیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ضروری، رئیس هیئت قایقرانی استان‌همدان با اشاره به دعوت قایقران همدانی به اردوی تیم ملی اظهار داشت: مریم امیدی پارسا بانوی قایقران استان‌همدان به اردوی تیم ملی دعوت شد که این اردو به‌منظور شرکت در مسابقات بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا برگزار شده است.

وی افزود: ملی پوشان بعد از اتمام این اردو به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام خواهند شد.

رئیس هیئت قایقرانی استان‌همدان با اشاره به حضور دیگر بانوی قایقران همدانی در نهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان گفت: نهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان با حضور ۴ قایقران به میزبانی بندر ترکمن برگزار می‌شود.

ضروری عنوان کرد: هدیه کاظمی از هرمزگان و آرزو حکیمی از همدان در بخش کایاک و آتنا رئوفی از گیلان و مهسا کهن‌سال از خوزستان در بخش کانوکانادایی نفرات دعوت‌شده به این مرحله از اردو هستند.

وی با اشاره به لزوم توجه ویژه به رشته قایقرانی بیان کرد: قایقرانی از رشته‌های پر مدال است که توجه بیشتر مسئولان استان به این رشته باعث خواهد شد تا قایقرانی استان‌همدان بیش‌ازپیش افتخارآفرین باشد.

رئیس هیئت قایقرانی استان‌همدان عنوان کرد: رشته آب‌های آرام در ورزش قایقرانی خود شامل ۱۲ مسابقه در المپیک است که به ترتیب کایاک یک‌نفره، کایاک دونفره، کایاک چهارنفره، کانوی یک‌نفره و کانوی دونفره هزار متر و ۵۰۰ متر مردان و کایاک یک‌نفره، کایاک دونفره و کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر زنان را شامل می‌شود که نشان از پر مدال بودن و اهمیت این رشته ورزشی دارد.

انتهای پیام/ د

قایقران همدانی در اردوی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار