نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: 25 درصد واحدهای مسکونی استان سمنان فرسوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛  ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اتخاذ تدبیر ویژه برای رفع معضل واحدهای مسکونی و تجاری فرسوده استان را اجتناب ناپذیر دانست و گفت : مجلس شورای اسلامی برای بازسازی واحدهای مسکونی، مجتمع های تجاری فرسوده در کشور آماده همکاری با دولت است.

وی اظهارداشت : اگر زلزله ای با شدت قابل توجه ای در استان سمنان رخ دهد، خسارت های مالی و جانی آن جبران ناپذیر است و مجلس شورای اسلامی و دولت باید تدابیری ویژه ای برای رفع این معضل اتخاذ کنند.

حسن بیگی تصریح کرد : زمین لرزه هر لحظه نقاط مختلف کشور را تهدید می کند و باید دستگاه های اجرایی برای نوسازی مجتمع و ساختمان های در معرض تهدید زلزله، چاره ای بیندیشند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : در شهر دامغان بیش از 17 هزار واحد مسکونی و تجاری وجود دارد که هر لحظه می توان شاهد امکان تخریب این واحد و خسارت های مادی و جانی با وقوع یک حادثه طبیعی باشیم.

وی با بیان این که دولت در بازسازی زیر ساخت واحدهای مسکونی و تجاری باید کلان نگر باشد ،اظهار داشت : تخصیص اعتبار به صورت قطره چکانی کاری را از پیش نمی برد و دولت باید تقدیم لایحه تاثیرگذار برای رفع این مشکلات جامعه گام بردارد.

حسن بیگی با بیان این که بیش از 20 درصد واحدهای مسکونی و تجاری استان سمنان در نقاط شهری و 30 درصد در نقاط روستایی فرسوده است، تصریح کرد : سمنان هم همانند سایر استان های کشور از واحدهای مسکونی و تجاری فرسوده قابل توجهی رنج می برد و باید مسوولان دستگاه های اجرایی مربوط توجه ویژه ای به بازسازی این واحدها داشته باشد.

انتهای پیام / ذ

بیش از بیست درصد واحدهای مسکونی و تجاری استان سمنان فرسوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.