مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: نخستین مرکز سنجش ساختارقامتی و تندرستی کارگران کشور در همدان راه اندازی شد.

راه اندازی نخستین مرکز سنجش ساختار قامتی کارگران کشور درهمدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛   احمد توصیفیان در شورای ورزش همگانی استان همدان با اشاره به اینکه نخستین مرکز سنجش ساختار قامتی کارگران کشور درهمدان افزود: در این مرکز پیشرفته ترین دستگاه های ساختار سنجی به منظور تشخیص انحرافات اسکلتی، میزان قدرت عضلات، سلامت بدن و سایر موارد تندرستی تجهیز شده است.

وی اظهار داشت: این مرکز برای نخستین بار در کشور ایجاد شده و استادان متخصص به منظور ساختار قامتی کارگران موارد لازم را با استفاده از دستگاه های پیشرفته اجرایی می کنند.

توصیفیان بیان کرد: این مرکز علاوه بر سنجش ساختار قامتی، ارائه مشاوره پیرامون تمرین و بازیابی سلامت از سوی استادان علوم ورزش دانشگاه ها برای کارگران تجویز می شود.

وی خاطرنشان کرد: افزون بر این خدمات، واگذاری سالن های ورزشی زیر پوشش اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان به عنوان یکی از سیاست های اصلی به اجرا گذاشته شده و خدمات رایگان را برای این قشردر نظر گرفته ایم.

توصیفیان با اشاره برتوجه ویژه به گسترش ورزش در بین فرزندان کارگران اضافه کرد: تابستان امسال 2 هزار و 100 فرزند جامعه کارگری در رشته های مختلف به شکل تخصصی آموزش های لازم را فرا گرفتند.

وی توسعه ورزش همگانی را یکی از رویکردهای اصلی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بیان کرد و گفت: فضای ورزشی کارگری در خدمت گسترش ورزش های همگانی است.

انتهای پیام/ج


نخستین مرکز سنجش ساختار قامتی کارگران کشور در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.