رئیس جدید فدراسیون نجات غریق گفت: نجات غریق یک عشق است و باید افراد فعال در این رشته سازماندهی و حمایت شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ایلخان نوری مازندرانی درباره انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون نجات غریق بیان کرد: خدا را شاکرم که در مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات غریق با حداکثر آرا به عنوان خدمتگزار این رشته انتخاب شدم. از مصطفی میرسلیم (رئیس سابق فدراسیون) تشکر ویژه دارم که در ۳ دهه فعالیت او در فدراسیون شاهد پیشرفت های چشمگیری در ابعاد داخلی و خارجی و کسب کرسی های بین المللی بودیم.

او ادامه داد: میرسلیم حامی و الگوی نجات غریق جهان است و تاثیر بسیار مثبتی در توسعه و همگانی کردن این رشته دارد. امیدوارم در جایگاه یک خادم بتوانم این‌ حس اعتماد را حفظ کنم و با کمک و همدلی جامعه نجات غریق و اعضای مجمع بتوانیم به کارمان ادامه دهیم.

رئیس فدراسیون نجات غریق درباره استفاده نکردن برخی مراکز آموزشی از ناجیان غریق واقعی گفت: ساماندهی و سازماندهی ناجیان غریق از مهم ترین فعالیت های ما است. همچنین قصد داریم از ناجیان داوطلب که این کار را با عشق انجام می دهند استفاده کرده و آن ها را سازماندهی کنیم. نجات غریق در حقیقت یک عشق است که شغل محترمی هم محسوب می شود و باید ناجیان را حمایت کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات نوری درباره انتخابات فدراسیون نجات غریق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
کسی که زندگی مرفه داشته براش هزینه های کمر شکن استخر و کلاس ها قابل لمس نیست
از وقتی ایشون اومده هزینه ورودی استخرها بیشتر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۰۵ دی ۱۳۹۶
خوشبحالت
Iran (Islamic Republic of)
دلیران صیادی
۲۲:۴۷ ۰۵ دی ۱۳۹۶
جناب ایلخان نوری.مسولیت جدید را به شما تبریک و تهنیت عرض نموده.وامیدواریم در کار های خود پیروز و سربلند بوده.و ناجیان غریق را در اماکن ابی که بکار برده میشوند.هویت بخشیده.تا از مزایای قانونی اداره کار و سازمان تامین اجتماعی برخوردار شوند.با تشکر وسپاس فراوان ناجی یکم مهندس معمار دلیران صیادی
آخرین اخبار