میثاق نامه حمایت از سرمایه گذاران در سنندج امضا شد

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و کارآفرینی شورای شهر سنندج گفت: اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری سنندج میثاق نامه ای برای حمایت از سرمایه گذاران را امضا کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ارسطوگویلی شامگاه دوشنبه در افتتاحیه مجتمع تفریحی و گردشگری سنندج که با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی احداث شده است، گفت: اهمیت جذب سرمایه گذار برای سنندج برای همگان آشکار و این مهم را بارها در کلام مسئولان شنیده ایم.

وی عنوان کرد: با عبور کشور از اقتصاد نفتی شهرداری ها نمیتوانند چشم به اقتصاد دولت داشته باشند و باید خود اقدم به درآمدزایی کنند.

وی اظهارداشت: از لحاظ کیفیت این شهربازی با وجود تکنولوژی های نو در غرب کشور بی نظیر است.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و کارآفرینی شورای شهر سنندج با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین های دغدغه های مسئولان و مردم ما وجود مکان و مرکز تفریحی در این شهر بود، افزود: اجرای این مجتمع تفریحی در سنندج نویدی به سرمایه گذاران دیگر برای فعالیت در این شهر است.

گویلی اضافه کرد: شفافیت قرارداد این پروژه بسیار بالا است و همین باعث شد شاهد مشارکت خوبی بین شهرداری و بخش خصوصی باشیم.

وی اجرای این پروژه را آغازی برای عصر نوین در سنندج خواند و اظهارداشت: ازجمله پتانسیل های شهر سنندج وجود تپه های فراوان، چشم اندازهای بکر، عمارت های منحصر بفرد و غیره است.

وی نبود امکانات رفاهی و تفریحی، وجود صنوف آلاینده، عدم توسعه گردشگری را از عوامل تهدیدی در توسعه شهر خواند و گفت: سنندج با جمعیت 450 هزارنفری نیاز به مراکز و امکانات تفریحی  مختلفی هم چون پارک آبی، تله کابین و غیره دارد.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و کارآفرینی شورای شهر سنندج با بیان اینکه این شهر دارای  جذابیت زیادی برای سرمایه گذاران است، عنوان کرد: باید امکانات و زیرساخت های لازم برای حضور گرشگران و سرمایه گذاران را فراهم کنیم.

گویلی با اشاره به اینکه با کمترین هزینه می توان در بخش گردشگری بالاترین میزان اشتغال را ایجاد کرد، افزود:شهرداری الکترونیک استارت خورده  و قرار  است 120 خدمت شهرداری به طور الکترونیک ارائه شود.

وی از تدوین دستورالعمل  موانع سرمایه گذاری خبر داد و گفت: این موانع هم در شیوه نامه ذکر شده است.

وی  بزرگترین مانع سرمایه گذاری را بروکراسی اداری خواند و اظهارداشت:  سرمایه گذار به دنبال سرمایه گذاری در کمتربن زمان و با پایین ترین ریسک هستند.

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و کارآفرینی شورای شهر سنندج گفت:اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری سنندج میثاق نامه ای برای حمایت از سرمایه گذاران را امضا کردند.

انتهای پیام/م

اهمیت جذب سرمایه گذار برای سنندج

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.