دیدار تیم‌های منتخب اصحاب رسانه و پيشكسوتان فوتسال قم با تیم هنرمندان ایران به یاد هموطنان زلزله‌زده كرمانشاه با برتری تیم هنرمندان به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مسابقه جذابی که بین تیم‌های فوتبال منتخب اصحاب رسانه و پیشکسوتان فوتسال قم و هنرمندان ایران برنامه‌ریزی شده بود با هدف جمع‌آوری کمک‌های افراد خیر برای یاری مردم و هموطنان زلزله‌زده در کرمانشاه به انجام رسید.

با هماهنگی‌های به عمل آمده بین مسؤولان برگزاری این مسابقه، منتخب اصحاب رسانه و پیشکسوتان فوتسال قم و تیم هنرمندان ایران به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم و در حضور علاقه‌مندان به فوتسال برابر یکدیگر به میدان رفتند و بازی به نفع تیم هنرمندان تمام شد.

 مسابقه با هنرمندان دومین بازی رسمی خبرنگاران قم در کنار منتخب پیشکسوتان فوتسال قم بود و موسسه فرهنگی ورزشی رسانه‌گستر کریمه قم مسؤولیت برنامه‌ریزی , برگزاری این مسابقه خیرخواهانه را بر عهده گرفته بود و این بازی با هدف کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه برگزار شد.

تماشاگران زیادی به اتفاق تنی چند از مسؤولان استان قم از جمله مدیرکل ورزش و جوانان از مسابقه تیم‌های منتخب اصحاب رسانه و پیشکسوتان فوتسال قم و هنرمندان ایران در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم بازدید کردند.

در تیم منتخب اصحاب رسانه و پیشکسوتان فوتسال قم، از جمع خبرنگاران فوتسالیست قم بازیکنانی نظیر محمدجعفر عابدی، غلامرضا ملکی، سیدجواد اشرفی، مسعود کیهان، روح‌الله کرمانی، عباس قاسمی، رضا جعفری، مهدی جعفری، فرشاد عرب، سیدمحمد سیدابراهیمی، یاسر بیدگلی، محمد چهرقانی و چند تن دیگر از فعالان رسانه حضور داشتند، ضمن اینکه چند بازیکن مطرح فوتسال قم نظیر سیدمهدی غیاثی، رضا گلباشی، محمدرضا کشوری‌فرد، محسن حسن‌زاده، سیدوحید غیاثی، عباس شمس و یدالله یامولا نیز این تیم راه همراهی می‌کردند.

 

برتری هنرمندان با اختلاف 2 گل

در دیداری که حمیدرضا طیب‌طاهری و حسین آهنین‌پنجه داوران مطرح فوتسال استان قم آن را قضاوت کردند، در ترکیب تیم هنرمندان ایران نیز نفراتی هچون فرهاد جم، امید جهان، محمد سیانکی، مهدی صالح‌پور، سیدجواد هاشمی، رضا جباری، حسن خان‌محمدی و چند هنرمند دیگر بازی کردند.

در این مسابقه پرگل و جذاب که 12 گل در آن به ثمر رسید روی نیمکت دو تیم، محسن گل‌بهی به عنوان سرمربی تیم منتخب هنرمندان ایران حضور داشت، ضمن اینکه قدرت‌الله باقری به عنوان سرمربی در راس تیم منتخب اصحاب رسانه و پیشکسوتان فوتسال قم قرار گرفت.

این مسابقه جذاب و تماشایی در حالی با برتری 7 بر 5 به نفع تیم منتخب هنرمندان ایران به پایان رسید که نیمه نخست سه بر یک به نفع هنرمندان بود ولی در نیمه دوم فوتسالیست‌های تیم اصحاب رسانه و پیشکسوتان فوتسال اختلاف را به حداقل رساندند ولی هنرمندان بار دیگر اختلاف را حفظ کردند.

در حاشیه این مسابقه که به صورت زنده از سیمای نور شبکه استانی قم پخش شد، با حضور سیدمهدی تحویلدار یکی از مجریان سیمای نور در جمع خیرین و افراد علاقمند به کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه، کمک‌های نقدی این افراد برای یاری هموطنان غرب کشور جمع‌آوری شد.

انتهای پیام / الف

 دومین بازی رسمی اصحاب رسانه قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار