معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از حضور مروجان کتاب و کتاب‌خوانی در مناطق زلزله‌زده این استان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ پریسا محمدی  معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت :جلسه‌ای را با ناصر یوسفی مدیر موسسه پژوهشی کودکان دنیا و اعضای کمپین حمایت از زلزله‌زدگان در راستای کارهای فرهنگی و کمک به مناطق زلزله‌زده به‌خصوص کودکان و نوجوانان تشکیل دادیم، در این جلسه که مسئول کمپین خانه فرهنگ و هنر نیز حضور داشت به نتایجی برای همکاری‌های دوجانبه برای حضور مروجان کتاب و کتابخوانی در مناطق زلزله‌زده دست یافتیم.

وی  افزود: مربیان و مروجانی که در زمینه‌های فرهنگی و هنری آموزش دیده و نیز دارای فعالیت هستند با حضور خود در مناطق زلزله‌زده ضمن آموزش مربیان بومی، با کودکان و نوجوانان این منطقه نیز کار کنند که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز هزینه اسکان آن‌ها را تقبل می‌کند.

محمدی  بیان کرد : طبق توافق انجام گرفته با دوستداران کتاب در تلاش هستیم تا بتوانیم کارهای فرهنگی که هم‌اکنون در حال انجام است را بهتر ادامه دهیم و به نحو بهتر و شایسته‌تری در خدمت مربیان آموزش دیده باشیم.

انتهای پیام/ز


حضور مربیان و مروجان فرهنگی در مناطق زلزله‌زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.