۸۴ میلیارد ریال تسهیلات امسال برای توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی شهرستان ساری اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرزین فرهادی مدیر جهاد کشاورزی ساری با اشاره به اینکه ۳۲۵ متقاضی برای دریافت تسهیلات ماشین آلات کشاورزی به بانک عامل معرفی شدند گفت: تاکنون ۱۵۶ بهره بردار فعال در بخش کشاورزی این شهرستان موفق به دریافت این تسهیلات برای خرید ماشین آلات از جمله کمباین مخصوص برداشت برنج، غلات، تراکتور وماشین نشاکار شدند.

وی با بیان اینکه توسعه مکانیزاسیون و ماشین آلات کشاورزی با رشد قابل توجهی رو به رو بوده است گفت: مکانیزاسیون کشاورزی با هدف افزایش تولید، کاهش هزینه ها، کاهش سختی کار کشاورزی و افزایش جذابیت آن، افزایش بهره وری نیرو‌های کارگری، افزایش کیفیت زراعت و امکان انجام آن در کمترین مدت زمان و انجام بموقع عملیات کشاورزی در دستورکار است.

فرهادی با اشاره به اینکه در سال‎های اخیر با اختصاص ردیف‎های جداگانه برای توسعه بخش مکانیزاسیون کشاورزی، روند تولید دراین شهرستان به خوبی پیش می‌رود افزود: امسال ۱۳ ردیف کارغلات در شهرستان ساری جذب شد.

وی گفت: پارسال ۳۵۶ نفر از کشاورزان ساروی موفق به دریافت  ۲۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای توسعه مکانیزاسیون کشاورزی شدند.

انتهای پیام /ر

۱۵۶ بهره بردار ساروی تسهیلات مکانیزاسیون دریافت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.