انتقاد اعضای خانواده گروگان فرانسوی از بی نتیجه ماندن پرونده تحقیقات

یک سال پس از ربوده شدن سوفی پترونن خانواده این شهروند فرانسوی که در کشور آفریقایی مالی ربوده شده، از بی نتیجه ماندن تلاش‌ها برای یافتن وی انتقاد کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، خانواده شهروند فرانسوی که در کشور آفریقایی مالی ربوده شده، از بی نتیجه ماندن تلاش‌ها برای یافتن وی انتقاد کرد.

یک سال پس از ربوده شدن سوفی پترونن «Sophie Pétronin»، زن ۷۲ ساله فرانسوی که ماه دسامبر ۲۰۱۶ و به دست افراد مسلح ناشناس در شهر گائو ربوده شد، لیونل گرانویاک، نوه وی به خبرنگاران گفت: شش ماه پس از دریافت آخرین نشانه‌ها از زنده بودن او، هیچ پیشرفتی در تحقیقات صورت نگرفته، مکان نگهداری وی مشخص نشده و هیچ تماسی با گروگانگیران نیز صورت نگرفته است.

ماه ژوئیه گذشته، یک گروه افراطی وابسته به القاعده ویدئویی منتشر کرد که در آن شش فرد خارجی از جمله سوفی پترونین دیده می‌شد. این افراد بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ در مالی و بورکینافاسو ربوده شدند. پترونن مسئولیت یک موسسه غیر دولتی را به عهده داشت که به کودکان بی سرپرست کمک می‌کرد.

انتقاد خانواده پترونن در حالی مطرح می‌شود که سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه از ادامه داشتن تحقیق در مورد این شهروند فرانسوی خبر داد.

 انتهای پیام/

خانواده گروگان فرانسوی از بی نتیجه ماندن تحقیقات پلیس انتقاد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار