نمایشگاهی از آثار پوستر با عنوان "محیط نیست" از سوی خانه گرافیک حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر خانه گرافیک حوزه هنری استان اصفهان  اظهار کرد: در این نمایشگاه مجموعه‌ای از آثار هنرمندانی که دغدغه پرداختن به مشکلات محیط زیست دارند ارایه شده است، این آثار با رویکردی انتقادی به آگاهی‌بخشی در خصوص معضلاتی که تهدیدکننده محیط زیست است پرداخته اند.

امیرمسعود حلاج افزود: هنرمندانی که آثارشان در این نمایشگاه ارایه شده از نقاط مختلف کشور هستند و معضلاتی همچون نابودی جنگل‌ها، خشکسالی، آلودگی هوا و به طور کلی نابودی طبیعت به دست انسان و زندگی صنعتی و ماشینی را مورد نقد قرار داده‌اند، نام "محیط نیست" هم از منظر انتقادی برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تلاش شده تا در این آثار معضلات محیط زیستی به طور کلی مورد بررسی قرار گیرد و به شهر یا کشور خاصی اختصاص نداشته باشد.

وی با اشاره به حضور آثار ۱۷ هنرمند در این نمایشگاه گفت: حمید نصر، زهره سلیمان زاده، شیوا بشیری، فاطمه ناصح، فاطمه الماسی، حامد بهتاش، پریسا مهدوی، محمدرضا علیپور، الناز بهرامی، علیرضا عزیزی بهروز، میلاد محمدی، هدی ملایی، سرور تنهایی، زهرا قدیری، مهران پندار، عاطفه فتح اللهی، امید اولادی آثار خود را در معرض تماشای عموم علاقمندان قرار داده‌اند.

مدیر خانه گرافیک حوزه هنری خاطرنشان کرد: ساعات بازدید از این نمایشگاه ۱۰ صبح الی ۲۰ است و علاقمندان می‌توانند برای دیدن این آثار به خانه هنرمندان مراجعه کنند. 

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری نمایشگاه از محیط زیست تا محیط نیست در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار