سخنرانی یامین‌ پور در دانشگاه آزاد همدان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: همایش بزرگ فتنه با سخنرانی وحید یامین پور رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

سخنرانی یامین‌پور در دانشگاه آزاد همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید جامه بزرگی ،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: این همایش شنبه 9 دی ساعت 9 به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد و با حضور نخبگان، مدرسان، طلاب و دانشجویان دانشگاه‌های استان در دانشگاه در سالن شهید عباسپور این دانشگاه برگزار می‌شود.

 وی با تأکید بر لزوم گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: به همین مناسبت و باهدف یادآوری این روز در بین قشرهای دانشگاهی، مسابقه مجازی «خط تحریری دانشجویی» از طرف روابط عمومی این دانشگاه برگزار می‌شود.

 رئیس دانشگاه آزاد واحد همدان درادامه توضیح داد: دانشجویان می‌توانند با بازنویسی جمله‌های برگرفته از سخنان مولای متقیان حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه و ارسال تصویر اثر به ادمین‌های کانال تلگرامی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این مسابقه شرکت کنند.

 جامه بزرگی عنوان کرد: داوطلبان باید جمله «برای این‌که روشنی چراغ بصیرت تداوم پیدا کند، باید سدی محکم جلوی طوفان هوس کشیده شود و تقوا همان سد نیرومندی است که می‌تواند طغیان هوس را در انسان مهار کند» که از خطبه 157 نهج‌البلاغه برگرفته‌شده را با خط خوش نوشته و ارسال کنند.

 وی با بیان اینکه اصالت اثر و نویسنده در هنگام اهدای جوایز سنجیده می‌شود، خاطر نشان کرد: جوایز نفرات برتر در همایش بزرگ فتنه و همزمان با سالروز حماسه مردمی 9 دی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/غ

گرامیداشت 9 دی در دانشگاه آزاد همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار