نماینده دادستان عمومی و انقلاب گفت: در راستای تامین امنیت غذایی مردم یک رستوران در هفت باغ علوی و یک مرکز تهیه غذا در کرمان بدلیل عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شد.

رعایت نکردن نکات بهداشتی و پلمب رستوران در هفت باغ علویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سجاد برزگری نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان درحاشیه بازدید هیات عالی امنیت غذایی و بهداشتی کرمان از واحد های صنفی بیان کرد: سلامت و امنیت غذایی مردم اهمیت زیادی دارد و در کرمان اقدام های مناسبی با همکاری دستگاه های متولی در این حوزه انجام شده است.


این مقام قضائی تاکید کرد: در صورت اثبات تهدید علیه بهداشت عمومی با مجرمان در این حوزه برخوردهای قاطع قضایی می شود و در صورت لزوم پلمپ اماکن متخلف در دستور کار دادستانی قرار خواهد گرفت.


دادیار دادسرای عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان با بیان اینکه در بازدید شامگاه گذشته واحد های صنفی متعددی مورد بازدید قرار گرفت،افزود:در مجموع وضعیت بهداشتی اغذیه فروشی های کرمان مطلوب ارزیابی می شود.


شایان ذکر است گشت های هیات عالی امنیت غذایی با حضور کارشناسان اداره بهداشت، دامپزشکی، پلیس اماکن و نماینده دادستانی در سطح شهر با اولویت اصناف مختلفی از جمله رستورانها، قنادی ها، فروشگاه های مواد غذایی ، پروتئینی و قصابی ها انجام می‌گیرد.


طرح ارتقای امنیت غذای در سال ۱۳۹۳ با هدف ایجاد امنیت غذایی و خوراکی برای شهروندان و من باب‌وظیفه مدعی العموم توسط دادستانی کرمان برای اولین بار در کشور راه اندازی گردیده است و قضات و هیات عالی بصورت دائم مراکز عرضه غذایی را مورد بازدید سرزده و رصد قرار می دهند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار