در مراسمی از فعالان کانون‌های فرهنگی مساجد شهرستان کمیجان تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در مراسمی در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کمیجان از فعالان کانون‌های فرهنگی مساجد این شهرستان تجلیل شد

.
شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان مرکزی در این مراسم گفت: ما تلاش داریم برنامه‌های گسترده‌ای در نقاط مختلف این استان برگزار کنیم.
شریفی با اشاره به تلاش برای تمرکز زدایی در حوزه فرهنگی در استان مرکزی افزود: این کار به توسعه فرهنگ در مناطق مختلف کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام مقدسی پور امام جمعه شهرستان کمیجان هم در این همایش نقش تاثیر گذار فرهنگ بر جامعه و کشور را بسیار مهم دانست وگفتک فرهنگ دینی و اسلامی در کشور ما یک فرهنگ اصیل و بی نقصی است که باید به نحو شایسته‌ای در شناساندن ان به مردم تلاش‌های فراوانی صورت گیرد.

سلیمانی فرماندار شهرستان کمیجان هم فرهنگ را مهمترین اصل پیشرفت یک جامعه معرفی کرد و گفت: جوامع مختلفی در عصر‌های مختلف دچار افول و نزول شده اند و این فرهنگ اسلامی کشور ما است که در همه اعصار در حال پیشرفت بوده است.

سلیمانی به نقش سازمان‌ها مردم نهاد و کانون‌های مساجد هم در تحقق این امر مهم اشاره کردو افزود: باید در ادامه این راه همه باید تلاش کنیم.

انتهای پیام / ج

فعالان کانون‌های فرهنگی مساجد شهرستان کمیجان تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.