دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: زبان ما قاصر است از اینکه بخواهیم در خصوص رشادت ها و دلاوری های شهدای عزیز و گرانقدر مدافع حرم سخن به میان بیاوریم.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   سید محمد رضا موالی زاده دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در دیدار  با خانواده شهید مدافع حرم فریدون احمدی گفت: وقتی اینطور عزیزانی اینگونه و بدون هیچ چشم داشتی جان خود را در طبق اخلاص می گذارند و برای دفاع از حرمین سینه سپر می کنند چه می توان گفت.

شهادت در راه اسلام سعادت می خواهد که نصیب هر کسی نمی شود . وی  بیان کرد : شهدا مایه افتخار ، انسانیت و تاریخ یک کشور دانست.

در ادامه جعفری مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه  نیز بیان داشت: امیدواریم همه ما وارثان راستینی برای شهدا باشیم شهادت توفیقی است که نصیب هر کسی نمیشود  پس به شما خانواده شهید بزرگوار بابت تربیت چنین انسان بزرگی باید تبریک گفت.

در این دیدار خانواده و فرزندان شهید احمدی ضمن تشکر از این دیدار خاطراتی را از شهید احمدی از نحوه اسارت تا به شهادت رسیدن این شهید بزرگوار مطالبی را بیان نمودند و به روحیه بالای جهادی شهید احمدی اشاره و از رشادت ها و دلاوری های ایشان در زمان اسارت نیز مطالبی را عنوان نمودند.

 

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.