«بهرام قاسمی»، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، حمله تروریستی به یک مرکز فرهنگی و خبرگزاری در کابل را به شدت محکوم کرد.

وزارت خارجه ایران حمله تروریستی کابل را محکوم کردبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «بهرام قاسمی»، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، حمله تروریستی به یک مرکز فرهنگی و خبرگزاری در کابل را به شدت محکوم کرد.

وی با دولت، ملت و خانواده بازماندگان قربانیان حمله تروریستی امروز به مرکز فرهنگی اجتماعی تبیان و دفتر خبرگزاری صدای افغان که منجر به كشته و زخمی شدن ده ها نفر از علما، انديشمندان، اساتيد و دانشجويان و فرهيختگان افغانستانی شد ابراز همدردی کرد.

قاسمی گفت: حمله به مراکز فرهنگی، اطلاع رسانی و انديشه ورزان دارای فكر و قلم که روشنگر و رسوا کننده تفکرات افراطی و خشونت طلبی بودند، نشان دهنده عمق کینه و نفرت آمران و عاملان تروریسم از آزادی بیان، آگاهی، شناخت، تفكر و وحدت مردم افغانستان است.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بدخواهان و نفرت پراكنانِ خشک مغز بيش از هميشه و در پی شكست های سنگين اخير منافع حقیر خود را در آشوب و ناآرامی در منطقه و کشتار بی گناهان می بینند‌ که حفظ هوشیاری دولت و ملت افغانستان و وحدت همه اقوام و گروه ها و نیز همکاری همه کشورهای منطقه رمز فایق آمدن بر مصایب و كينه توزی و خصومت بی حد و حصر تروريست های بيرحم و كور دل است.

گفتنی است که بر اساس آخرین آمار از انفجارهای امروز کابل، 40 تن شهید و 30 نفر زخمی شده اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار