مشاور ارشد فرهنگی قوه قضاییه گفت:در جریان فتنه 88 سران حکومت به جای یزید و دشمنان اسلام و انقلاب در جایگاه اهل بیت معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد وحدتی شامگاه پنجشنبه در مراسم روز بصیرت و میثاق با ولایت در شهرضا اظهار کرد: برخی افراد قصد دارند فتنه 88 را به فراموشی بسپارند و اینگونه وانمود کنند آن حوادث نوعی اختلاف نظر بوده که امروز باید فراموش شود.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در آماده باش کامل هستند و قصد دارند تا از هر فرصتی در داخل و خارج کشور برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کنند، افزود: دشمنان ایران به دنبال مقابله با متحدان ایران در منطقه هستند.

مشاور ارشد فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه عربستان سعودی قصد دارد هزینه دموکراسی در سوریه را پرداخت کند تا به این وسیله جایگاهی برای خود در نزد رهبران استکبار جهانی پیدا کند، گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا از اسلامی که در عربستان وجود دارد، حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا هرگز فکر نمی‌کرد انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی به مهمترین پایگاه ضد استکباری جهان تبدیل شود، اذعان کرد: امروز ایران به عنوان نخستین قدرت منطقه خواسته‌های خود را به رهبران استکبار جهانی تحمیل می‌کند.

وحدتی با بیان اینکه دشمن قصد دارد با استفاده از جنگ نرم برای مقابله با ساختار قدرت در ایران برنامه‌ریزی کند، تأکید کرد: عادی شدن طلاق، پوشش نامناسب و آرایش غیرمعمول از نتایج تأثیر تهاجم فرهنگی دشمن و هنجارشکنی است.

وی خاطرنشان کرد: در جریان فتنه 88 دشمن تلاش کرد با یک برنامه جامع جایگاه رهبری را خدشه‌دار کند و جوانان و مردم را به بهانه تقلب در انتخابات به خیابان‌ها بیاورد.

مشاور ارشد فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه در فتنه 88 افرادی در داخل کشور جای پایی برای دشمن باز کردند، تأکید کرد: در جریان فتنه 88 سران حکومت به جای یزید و دشمنان اسلام و انقلاب در جایگاه اهل بیت معرفی شدند.

وی در پایان با بیان اینکه رئیس دولت‌های نهم و دهم عقیده داشت تنها کسی که می‌تواند کشور را اداره کند او است، خاطرنشان کرد: قوه قضاییه با هیچ کس تعارف ندارد و انقلاب را فدای کسی نمی‌کند.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.