فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: مردم همیشه در صحنه ثابت کردند که برای دفاع از نظام اسلامی و حفظ حرمت‌های انقلاب، با تمام وجود بر تعهد خود با امام امت و مقام معظم رهبری پایبند هستند.

ملت ایران با تمام وجود از نظام اسلامی دفاع می‌کنند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار نورعلی یاری اعلام کرد : امروز شاهد وحدت و انسجام در ایران اسلامی هستیم که دشمن همواره در تلاش برای از بین بردن آن است، پس در این شرایط، حفظ وحدت و حضور همیشه درصحنه مردم سبب ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی افزود: به نمایش گذاشتن پایبندی مردم به ارزش‌های دینی، اقتدار مردمی و معنوی انقلاب و رهبری، و تحرک بخشی به بیداری اسلامی از دستاوردهای این حماسه ملی است.

فرمانده انتظامی استان ایلامتاکید کرد : ملت ایران در 9 دی نشان دادند که هیچ توطئه‌ای هر اندازه هم گسترده باشد و دشمنان نظام از توان خود استفاده کرده باشند علیه این نظام که از خون پاک هزاران شهید شکل گرفته قابل اجرا نیست و ملت با بصیرت ایران اسلامی می‌توانند آن را خنثی کنند.

وی به اتحاد، همدلی و ولایت مداری ملت بزرگ ایران اشاره کرد و افزود : اگر دشمنان در همه مقاطع از این ملت بزرگ شکست خورده است در گرو پیروی از ولایت فقیه و داشتن اتحاد و وحدت در بین اقشار مختلف جامعه است.

سردار یاری اظهار کرد : مردم همیشه در صحنه ثابت کردند که برای دفاع از نظام اسلامی و حفظ حرمت‌های انقلاب، با تمام وجود بر تعهد خود با امام امت و مقام معظم رهبری پایبند هستند.

 

انتهای پیام/ه

 

ملت ایران با تمام وجود از نظام اسلامی دفاع می‌کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.