نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹ دی‌ماه با پشتوانه بصیرت ملت سرافراز کشور عزیزمان به‌عنوان نقطه عطفی در تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی ماندگار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حبیب اله کشت زر، نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: 9 دی تابلوی وحدت و حماسه مردم با بصیرتی بود که علیرغم تمام تنش‌ها و اختلافات به پشتیبانی از مقام معظم رهبری لبیک و وارد صحنه شدند.

وی افزود: 9 دی روز تجلی حضور مردم عزیز ایران با هر گرایش و دیدگاهی برای تجدیدمیثاق با آرمان‌های بزرگ انقلاب و رهبر فرزانه بود وتابلوی وحدت و حماسه مردم با بصیرتی بود که علیرغم تمام تنش‌ها و اختلافات به پشتیبانی از مقام معظم رهبری لبیک گفتند و وارد صحنه شدند تا طنین این حماسه تاریخی حامل پیام عزت، همدلی و سربلندی ملت ایران در برابر تمام دشمنان قسم‌خورده این نظام الهی و ولایی باشد.

کشت زر عنوان کرد: ملت شریف و هوشیار ایران انقلابی عزیزمان با فراست و نکته سنجی بیش از پیش با حمایت از آرمان‌های مقدس و پیروی از منویات رهبر فرزانه و عزیزمان همواره آماده مقابله با تمام دسیسه‌های منافقان و دشمنان پلید این نظام خواهند بود.

انتهای پیام/م


9 دی تابلوی وحدت و حماسه مردم با بصیرت بود

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.