سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نهم دی ماه،مقطعی ماندگار در تاریخ حیات انقلاب اسلامی است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:نهم دی ماه، مقطعی ماندگار در تاریخ حیات انقلاب اسلامی است.

نهم دی ماه،مقطعی ماندگار در تاریخ حیات انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ سردار رمضان شریف ، سخنگوی سپاه پاسداران در مراسـم بـزرگـداشـت «حماسـۀ نهم دی»  در مسجد امام حسین بیرجند گفت: دشمنی دشمنان ما بخاطر گسترش گفتمان انقلاب اسلامی، حرکت امام(ره)، حاکم شدن احکام دینی و پیاده شدن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی افزود: ما منکر برخی نارسایی ها در کشور نیستیم اما در سایه تیزهوشی فرزندان ملت و مسئولان بر این موانع کوچک فائق خواهیم آمد.

سخنگوی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی گفت: همانطور که 8 سال دفاع مقدس، سکوی پرشی برای افزایش توان نظامی و دفاعی کشور شد، هم اکنون هم تهدیدهای دشمن را به فرصتی برای اقتدار ایران تبدیل خواهیم کرد.

سردار رمضان شریف با بیان اینکه نهم دی ماه یک مقطع حساس برای نظام جمهوری اسلامی است،افزود:  فتنه سال 88 از دیگر توطئه های دشمن بود که با شکست رو به رو شد.

وی با بیان اینکه جوانان جامعه باید هوشیار باشند ، گفت:کسانی که با بصیرت و تفکر بیانات امام (ره) و رهبر معظم انقلاب را دنبال کنند مطمئن باشند موفق و سعادتمند خواهند شد.

سخنگوی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی افزود: جنگ تحمیلی اولین مقطع برای نابودی انقلاب اسلامی بود که اسناد آن در حال حاضر در باغ موزه دفاع مقدس موجود است.

سردار رمضان شریف با بیان اینکه در جنگ تحمیلی امام هوشمندانه ملت را هدایت کرد،گفت: تأسیس بسیج و سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی از جمله دستاورهای انقلاب به دستور امام است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: هر گاه یک افتخار و موقعیت بزرگ نصیب ملت ایران و جبهه مقاومت می‌شود دشمن طرح جدیدی را برای انحراف افکار عمومی طراحی می‌کند.

سردار شریف گفت: مشاهده کردیم که بعد از پیروزی جبهه مقاومت علیه تروریست‌های داعش و دست پرورده‌های استکبار جهانی، آمریکا تشکیل یک دولت جدایی طلب در کردستان عراق را مطرح کرد.

وی اظهار کرد: همه اقدامات استکبار جهانی علیه کشورهای اسلامی، حمایت از گروه‌های تروریستی چون داعش و نابودن کردن زیر ساخت‌های شهرهای عراق و سوریه برای تأمین امنیت اسرائیل بود.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ما به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، ایمان و اعتقاد داریم.

سردار شریف ادامه داد: هر چند داعش خسارت‌های زیادی را بر ملت‌های سوریه و عراق وارد کرد و بسیاری از جوانان ایرانی نیز جان خود را در راه مقابله با تروریست فدا کردند ولی در مسیر مقابله با داعش نیروی قدرتمندی برای مقابله با صهیونیسم در منطقه شکل گرفت.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کشور ما سه مؤلفه قدرت دارد،افزود:فرهنگ دینی ، رهبری حکیمانه و مردمی غیور قدرت جمهوری اسلامی ایران را تضمین می کند.

انتهای پیام/ب

 

بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار